Harry Styles 釋出了熱騰騰的 Golden MV,不過其實這首歌很早就收錄在前陣子推出的《Fine Line》專輯裡~
但看看帥哥 MV 還是非常讚的xdd (滿足)

Hey!

Golden, golden, golden as I open my eyes
金黃,金黃,金黃當我睜開雙眼
Hold it, focus, hoping, take me back to the light
握住他,專心,希望著,帶我回到那光亮
I know you were way too bright for me
我知道你對我來說太亮了
I'm hopeless, broken, so you wait for me in the sky
我沒有希望、破損,所以你在天空中等待著我
Brown my skin just right
以剛好的姿態曬黑我
You're so golden
你是如此金黃


You're so golden
你是如此金黃
I'm out of my head, and I know that you're scared
我失去控制,而我知道你嚇到了
Because hearts get broken
因為心會破碎


I don't wanna be alone
我不想要獨身一人
I don't wanna be alone when it ends
當這一切結束時我不想要獨自一人
Don't wanna let you know
不想讓你知道
I don't wanna be alone
我不想要獨自一人
But I can feel it take a hold (I can feel it take a hold)
但我能感受到它深根(我能感受到它深根)
I can feel you take control (I can feel you take control)
我能感受到你掌控著(我能感受到你掌控著)
Of who I am, and all I've ever known
掌控著我是誰,和我所知道的
Lovin' you's the antidote
愛你是唯一的解毒劑
Golden
金黃


You're so golden
你是如此金黃
I don't wanna be alone
我不想要獨自一人
You're so golden
你是如此金黃
You're so golden
你是如此金黃
I'm out of my head, and I know that you're scared
我失去控制,而我知道你嚇到了
Because hearts get broken
因為心會破碎


(Golden, golden, golden, golden)
(Golden, golden, golden, golden)
(Golden, golden, golden, golden)
(Golden, golden, golden, golden)
(Golden, golden, golden, golden)
(Golden, golden, golden, golden)
(Golden, golden, golden, golden)
I know that you're scared because I'm so open
我知道你對於我如此敞開嚇到了

You're so golden
你是如此金黃
I don't wanna be alone
我不想要獨自一人
You're so golden
你是如此金黃
You're so golden
你是如此金黃
I'm out of my head, and I know that you're scared
我失去控制,而我知道你嚇到了
Because hearts get broken
因為心會破碎

---資訊欄---

新版部落格首頁
FB 粉專請按這裡
IG 請按這裡 (@MeliceHerWorld)

Harry Styles 的其他作品在這邊~
Harry Styles - Treat People With Kindness
Harry Styles - Falling

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Melice 的頭像
    Melice

    MeliceHerWorld

    Melice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()