close

雖然一講到 Problems 大家第一時間應該想到的是 Ariana Grande 唱的 Problem 這首XD
但 Anne-Marie 這首也非常讚!!
講的是情侶之間雖然遇到問題,但是不想放手、而要堅持下去一起面對的那種堅定<3

I think being in love with you is bad for my health, but
我知道和你相愛對我的健康有害,但
I can’t see me doing this with no one else, so
我沒辦法想像與其他不是你的人相愛,所以啊
guess I can’t be blaming anyone but myself, hey, ay
我猜我也不能怪別人了
Yeah, I know today I called you like a hundred times, but
我知道今天我大概打給你有一百次吧,但
Yesterday you called me like a hundred and five, and
昨天你大概打給我有一百五十次
There’s nobody else that I want by my side, hey, ay
而除了你我不想要別人在我身邊

 

Yeah, on a bad day, still have a great time
在不好的日子裡,還是享受了一段好時光
Drunk off our face, listening to red, red wine
喝到爛醉、聆聽紅酒
We’ll be ok, we’ll laugh, and we’ll cry
我們會沒事的,我們會歡笑、也會哭泣
On rainy day’s you’re still my sunshine
在下雨的日子你依然是我的陽光

We got, problems
我們有些問題
but I, need you
但我需要你
So, we, deal with it,
所以我們只能接受
Don’t trust, both of us
不相信我們兩個
But I, want to
但我想要,
So, let’s, deal with it, yeah
所以我們一起,好好面對

 

Never been that person who believes in love
從不是個相信真愛的人
Ever, since I met you, I let it fuck me up, but
自從我遇見你,我就讓這搞砸我但,
Lately, I been thinking bout a ring and stuff, hey, ay
最近,我一直想些婚戒相關的事情
And I never wanted somebody else’s name, but
而我從不想要其他人的名字,但
This shit really got me, really going insane
這事真的搞得我快發瘋
And the Thing that’s really crazy is you feel the same, hey, hey
而真正瘋狂的事你也這樣覺得

We got, problems
我們有些問題
but I, need you
但我需要你
So, we, deal with it,
所以我們只能接受
Don’t trust, both of us
不相信我們兩個
But I, want to
但我想要,
So, let’s, deal with it, yeah
所以我們一起,好好面對
Cause I love you
因為我愛你
And I need you
我需要你
Yeah, I want you
我想要你
So, guess I’ll deal with it. 
所以我會想辦法

We got, problems
我們有些問題
but I, need you
但我需要你
So, we, deal with it haha
所以我們面對吧

 

---後話---
好喜歡 Anne-Marie 那種各類的 hmm 和 yeah 發語詞(?)
每次聽她 live 的那種錄音也都好棒~
很推大家去看她之前和 Ed Sheeran 合唱的歌!(超有愛嗚嗚)

---資訊欄---

新版部落格首頁
FB 粉專請按這裡
IG 請按這裡 (@MeliceHerWorld)

Anne-Marie 的其他歌曲在這邊~
Anne-Marie ft. Doja Cat - To Be Young

Anne-Marie, KSI, Digital Farm Animals - Don’t Play

arrow
arrow
    全站熱搜

    Melice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()