close

Ghost 這首講的是如果對方已經早自己一步離開,他也寧願跟對方的鬼魂相伴的深情~
感覺除了探討失去摯愛的情況,也在提醒著我們應該要好好珍惜現在擁有的陪伴:)

Youngblood thinks there's always tomorrow
年輕人總是認為還有明天
I miss your touch on nights when I'm hollow
當我空洞無比時更加思念你夜晚的觸碰
I know you cross the bridge that I can't follow
我知道你已經跨越了那條我無法跟隨的橋


Since the love that you left is all that I get
愛是你走後我唯一還能保留的
I want you to know that
我希望你知道


If I can't be close to you
如果我不能在你身旁
I'll settle for the ghost of you
我會接受與你的鬼魂相伴
I miss you more than life (More than life)
我想念你遠甚生命(遠甚生命)
And if you can't be next to me
而如果妳無法在我身彭

Your memory is ecstasy
你的回憶是喜悅
I miss you more than life
我想念你更甚生命
I miss you more than life
我想念你更甚生命


Youngblood thinks there's always tomorrow (Woo)
年輕人總是認為還有明天
I need more time, but time can't be borrowed
我需要更多時間,但時間並不能用借的
I'd leave it all behind if I could follow
如果我能跟隨你,我會放下一切


Since the love that you left is all that I get
愛是你走後我唯一還能保留的
I want you to know that
我希望你知道


If I can't be close to you
如果我不能在你身旁
I'll settle for the ghost of you
我會接受與你的鬼魂相伴
I miss you more than life (More than life)
我想念你遠甚生命(遠甚生命)
And if you can't be next to me
而如果妳無法在我身彭
Your memory is ecstasy (Ohh)
你的回憶是喜悅
I miss you more than life
我想念你更甚生命
I miss you more than life
我想念你更甚生命


Woah
Na, na-na
More than life
更甚生命


So if I can't get close to you
如果我不能在你身旁
I'll settle for the ghost of you
我會接受與你的鬼魂相伴
I miss you more than life (More than life)
我想念你遠甚生命(遠甚生命)
And if you can't be next to me
而如果妳無法在我身彭
Your memory is ecstasy (Ohh)
你的回憶是喜悅
I miss you more than life
我想念你更甚生命
I miss you more than life
我想念你更甚生命

---資訊欄---

新版部落格首頁
FB 粉專請按這裡
IG 請按這裡 (@MeliceHerWorld)

Justin Bieber 的歌詞翻譯連結都整理在這篇文章: Justin Bieber 小賈斯汀 – 歌曲清單及歌詞翻譯連結

arrow
arrow
    全站熱搜

    Melice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()