Katy Perry 在開頭清亮的嗓音好讓人驚豔!!
喜歡這首~~~

I'll cry about it later
我會晚點再哭泣
I'll cry about it later
我會晚點再哭泣
Tonight, I'm havin' fun
今晚我要先玩得盡興
Tonight, I'm havin' fun
今晚我要先玩得盡興
I'll cry about it later
我會晚點再哭泣
I'll cry about it later
我會晚點再哭泣
Tonight I'm gettin' some
今晚我要來點
Tonight I'm gettin' something brand new
今晚我要來點全新的


I know tomorrow, I'll be left hungover
我知道一到明天,我會宿醉
But I'm ready for a shameless summer
但我準備要度過一個沒有羞恥心的夏日
Champagne on ice only makes you stronger
冰上得香檳只會讓你更強壯


Pourin' it, pourin' it, pourin' it nonstop (Ah)
繼續倒、繼續倒、不要停下
Drinkin' it, drinkin' it, drinkin' it all up (Ah)
喝下去、喝下去,全部喝完
Body to body, I almost forgot
身體對身體,我幾乎忘了
You're not him, you're not her
你並不是他,你並不是她

I'll cry about it later
我會晚點再哭泣
I'll cry about it later
我會晚點再哭泣
Tonight, I'm havin' fun
今晚我要先玩得盡興
Tonight, I'm havin' fun
今晚我要先玩得盡興
I'll cry about it later
我會晚點再哭泣
I'll cry about it later
我會晚點再哭泣
Tonight I'm gettin' some
今晚我要來點
Tonight I'm gettin' something brand new
今晚我要來點全新的


I think I'm ready to be someone's new muse
我想我準備好再成為別人的謬思了
I think I'm ready for a brand new tattoo (Give me it)
我想我準備好下一個全新的刺青
I'm gonna fake it 'til it makes me feel good
我要一直假裝到它讓我覺得好過一點


Pourin' it, pourin' it, pourin' it nonstop (One more; ah, ooh)
繼續倒、繼續倒、不要停下
Drinkin' it, drinkin' it, drinkin' it all up (Ah, ooh)
喝下去、喝下去,全部喝完
Body to body, I almost forgot
身體對身體,我幾乎忘了
You're not him, you're not her
你並不是他,你並不是她


I'll cry about it later
我會晚點再哭泣
I'll cry about it later
我會晚點再哭泣
Tonight, I'm havin' fun
今晚我要先玩得盡興
Tonight, I'm havin' fun
今晚我要先玩得盡興
I'll cry about it later
我會晚點再哭泣
I'll cry about it later
我會晚點再哭泣
Tonight I'm gettin' some
今晚我要來點
Tonight I'm gettin' some
今晚我要來點
I'll cry about it later
我會晚點再哭泣
I'll cry about it later
我會晚點再哭泣
Tonight, I'm havin' fun
今晚我要先玩得盡興
Tonight, I'm havin' fun
今晚我要先玩得盡興
I'll cry about it later
我會晚點再哭泣
I'll cry about it later
我會晚點再哭泣
Tonight I'm gettin' some
今晚我要來點
Tonight I'm gettin' something brand new
今晚我要來點全新的

 

Ooh
I know tomorrow, I'll be left hungover
我知道一到明天,我會宿醉
And it's half past three (Past three)
而現在已經凌晨三點半
And I got angel wings (Wings)
我獲得了天使的翅膀
But a devil's grin
和惡魔的笑容
And only one can win
而只有一個能贏
I'm on a roll
我現在手氣正好


I'll cry about it later
我會晚點再哭泣
I'll cry about it later
我會晚點再哭泣
Tonight, I'm havin' fun
今晚我要先玩得盡興
Tonight, I'm havin' fun
今晚我要先玩得盡興
I'll cry about it later
我會晚點再哭泣
I'll cry about it later
我會晚點再哭泣
Tonight I'm gettin' some
今晚我要來點
Tonight I'm gettin' something brand new
今晚我要來點全新的
I'll cry about it later
我會晚點再哭泣
I'll cry about it later
我會晚點再哭泣
Tonight, I'm havin' fun
今晚我要先玩得盡興
Tonight, I'm havin' fun
今晚我要先玩得盡興
I'll cry about it later
我會晚點再哭泣
I'll cry about it later
我會晚點再哭泣
Tonight I'm gettin' some
今晚我要來點
Tonight I'm gettin' something brand new
今晚我要來點全新的

 

---資訊欄---

新版部落格首頁
FB 粉專請按這裡
IG 請按這裡 (@MeliceHerWorld)

Katy Perry 同張專輯 Smile 的其他歌曲在這邊~
Katy Perry - Smile
Katy Perry - What Makes A Woman

Katy Perry - Tucked
Katy Perry – Only Love

Katy Perry 的其他作品:
Katy Perry - Electric

 

   
 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Melice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()