close

是一首從童話走到現實世界裡,轉而討厭那些塑造過度美好想像的迪士尼的歌XDD

I'm mad at Disney, Disney
我好氣迪士尼,迪士尼
They tricked me, tricked me
他們騙了我,騙了我
Had me wishing on a shooting star
讓我對著流星許願
But now I'm twenty something
但我現在二十好幾了
I still know nothing
我還是什麼都不知道
About who I am or what I'm not
不知道我是誰或是我不是什麼


So call me a pessimist
你可以說我很悲觀
But I don't believe in it
但我才不相信那些
Finding a true love's kiss is bullshit
找到真愛之吻的鬼扯淡


'Cause I felt sad love
因為我感受過悲傷的愛
I felt bad love
我感受過不好的愛
Sometimes happy love (Happy love)
有時快樂的愛(快樂的愛)
Turns into giving up (Giving up)
也會被放棄(放棄)
I felt hurt love
我感受到傷人的愛
About the word love
關於愛這個字
What the hell is love supposed to feel like?
到底愛該是什麼樣子的?
What the hell is love? What the hell is love?
愛到底是什麼?愛到底是什麼?
What the hell is love supposed to feel like?
愛到底是什麼?愛到底是什麼?


My fairy grandma warned me
我的神仙教母警告我
Cinderella's story
灰姑娘的故事
Only ended in a bad divorce
只是以個不好的離婚收尾
The prince ain't sleeping when he
當王子帶走睡美人
Takes his sleeping beauty
坐著白雪公主的馬前往摩鐵時
To the motel on his snow white horse
王子可沒睡著

So call me a pessimist
你可以說我很悲觀
But I don't believe in it
但我才不相信那些
Finding a true love's kiss is bullshit
找到真愛之吻的鬼扯淡

'Cause I felt sad love
因為我感受過悲傷的愛
I felt bad love
我感受過不好的愛
Sometimes happy love (Happy love)
有時快樂的愛(快樂的愛)
Turns into giving up (Giving up)
也會被放棄(放棄)
I felt hurt love
我感受到傷人的愛
About the word love
關於愛這個字
What the hell is love supposed to feel like?
到底愛該是什麼樣子的?
What the hell is love? What the hell is love?
愛到底是什麼?愛到底是什麼?
What the hell is love supposed to feel like?
愛到底是什麼?愛到底是什麼?


I'm mad at Disney, Disney
我好氣迪士尼,迪士尼
They tricked me, tricked me
他們騙了我,騙了我
No more wishing on a shooting star
再也不會對著流星許願了

---資訊欄---

新版部落格首頁
FB 粉專請按這裡
IG 請按這裡 (@MeliceHerWorld)

salem ilese 的其他歌曲! 
Alan Walker, salem ilese - Fake A Smile
salem ilese - (L)only Child
salem ilese - about a breakup

arrow
arrow
    全站熱搜

    Melice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()