close

在這首 Love You Different 裡面 Justin 和 BEAM  合作,也唱出了自己就喜歡對方與眾不同的樣貌~
只能說這次《Justice》專輯真的超甜的哇>///<

I will love you different
我會愛你不一樣
Just the way you are
愛你原來的樣子
And I will love you different
我會愛你不同的樣子


You pull up in a foreign
你在異地撐下來
You that New York time, easy Sunday morning (Front seat)
你有那紐約時間,輕鬆的週日早晨(前座)
When we touch, I think we skip a beat (Beep, beep, beep)
當我們觸碰彼此,我想我們心跳漏了一拍
It's a movie with you, got me at the edge (Let me see)
這是一部與你的電影,讓我很緊張


There’s beauty on your lips
你的雙唇是個美女
I drown with every kiss
我沉醉在每個親吻中
I'm not used to this
我還不習慣這樣
There's nothing I won’t give
我願意給你一切
Don't like makin' promises
不喜歡空下承諾
Just remember this
就記住這樣吧


I will love you different
我會愛你的不一樣
Just the way you are
愛你原來的樣子
And I will love you different
我會愛你不同的模樣
That's what you been looking for
這就是你在尋找的
You'rе the fruit of my life
你是我生命中的碩果
That patient kind
有耐心的那種
That tongue got me tongue-tied
那舌頭讓我啞口無言
And that's why
而那就是
I will love you different
我如此愛你的原因
Just the way you are
你現在自然的樣子


No matter how different, you're beautiful
無論多與眾不同,你都很漂亮
I can't make this up, no, baby
對此我無法說謊,寶貝
Ain’t no need to beat your face in
沒必要在臉上動手動腳
Fenty, want you on the cover
想要你在雜誌封面
Under covers ain’t no rubbers
在那些美貌底下無須橡膠填充
On this planet, I'll treat you like a mother (Let’s make babies)
在這星球上,我會像對待母親一樣對待你(我們來生個孩子吧)


There's beauty on your lips
你的雙唇是個美女
I drown with every kiss
我沉醉在每個親吻中
I'm not used to this
我還不習慣這樣
There's nothing I won’t give
我願意給你一切
Don't like makin' promises
不喜歡空下承諾
Just remember this
就記住這樣吧


I will love you different
我會愛你的不一樣
Just the way you are
愛你原來的樣子
And I will love you different
我會愛你不同的模樣
That's what you been looking for
這就是你在尋找的
You'rе the fruit of my life
你是我生命中的碩果
That patient kind
有耐心的那種
That tongue got me tongue-tied
那舌頭讓我啞口無言
And that's why
而那就是
I will love you different
我如此愛你的原因
Just the way you are
你現在自然的樣子


I and I
噢,我
Need you in my life
我需要你在我生命裡
Even when the fire burnin', I need you fi di light
即便火焰熊熊燃燒,我需要你的亮光
It's a different night
這是個不同的夜晚
With you right by my side
有你在我身側
You mix the color, color, color, color, see the future bright
你混合了所有顏色,看見那明亮的未來
This the mutual, it's not usual
這是互相的,並不一般
When I'm around you, I-I-I (Ohh)
當我在你身旁
Dem goose bumps, dem goose bumps
總是起了雞皮疙瘩
The truth hurt and you know
真相總是傷人而你知道,
A real ting we feel this time (Ohh)
我們現在感受的是真的
You gimme goose bumps, yeah, yeah
你讓我起雞皮疙瘩


I will love you different
我會愛你的不一樣
Just the way you are
愛你原來的樣子
And I will love you different
我會愛你不同的模樣
That's what you been looking for
這就是你在尋找的

---資訊欄---

新版部落格首頁
FB 粉專請按這裡
IG 請按這裡 (@MeliceHerWorld)

Justin Bieber 的歌詞翻譯連結都整理在這篇文章: Justin Bieber 小賈斯汀 – 歌曲清單及歌詞翻譯連結

arrow
arrow
    全站熱搜

    Melice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()