嗚嗚嗚嗚好愛這首 T______T
Live 版本更是展現了 Birdy 深厚的歌唱實力,拜託大家用心聽!!
從最早的 Skinny Love 到現在的 Deepest Lonely,Birdy 真的都走一種沒有過多修飾、但又純粹得很動人的歌路,完全榮登我最愛的女歌手之一!

Echoes through my heart
我心中的回音
Echoes through my heart (Oh)
我心中的回音
Echoes through my heart
我心中的回音
Echoes through my heart
我心中的回音


Oh, my deepest lonely
噢,我最深沉的孤寂
Why don't we waste another day
為何我們不再多消磨一天
Starin' out my window in the mornin' rain?
從我窗外看著早晨的雨
Oh, my deepest lonely
噢,我最深沉的孤寂
They never listen anyway
反正他們從不聆聽
In the witchin' hour, while the city sleeps, we're wide awake
在午夜,當城市沉睡,我們如此清醒


Oh, my deepest lonely
噢,我最深沉的孤寂
Hmm, hmm
Oh, oh, my deepest lonely
噢,我最深沉的孤寂
It's me and you again
又剩下你和我


When it's dark clouds overhead
當有烏雲壟罩
When it's dark clouds overhead
當有烏雲壟罩
It's me and you again
又剩下你和我


Only you can hold me
只有你能陪伴我
When I'm slippin' away
當我正在流逝
Dancin' in the shadows of our sweet еscape
在我們甜蜜的逃亡陰影裡跳舞
Only you can solve me, misundеrstood in my ways (Oh)
只有你能解開我,用我的方式
Underneath you know I keep a fire ablaze
你知道我在底下有熊熊燃燒的火焰


Oh, my deepest lonely
噢,我最深沉的孤寂
Hmm, hmm
Oh, oh, my deepest lonely
噢,我最深沉的孤寂
It's me and you again
又剩下你和我


When it's dark clouds overhead
當有烏雲壟罩
When it's dark clouds overhead
當有烏雲壟罩
It's me and you again
又剩下你和我


Echoes through my heart
我心中的回音
Echoes through my heart (Oh)
我心中的回音
Echoes through my heart
我心中的回音
Echoes through my heart (Oh)
我心中的回音
Echoes through my heart
我心中的回音
Echoes through my heart (Oh)
我心中的回音
Echoes through my heart
我心中的回音
Echoes through my heart (Oh)
我心中的回音
Echoes through my heart
我心中的回音
Echoes through my heart (Oh)
我心中的回音
Echoes through my heart
我心中的回音
Echoes through my heart (Oh)
我心中的回音


When it's dark clouds overhead
當有烏雲壟罩
When it's dark clouds overhead
當有烏雲壟罩
It's me and you again
又剩下你和我


Oh, my deepest lonely
噢,我最深沉的孤寂
Why don't we waste another day
為何我們不再多消磨一天
Starin' out my window in the mornin' rain?
從我窗外看著早晨的雨

---資訊欄---

新版部落格首頁
FB 粉專請按這裡
IG 請按這裡 (@MeliceHerWorld)

Birdy 的 Piano Sketches 專輯歌曲在這邊~
Birdy - Open Your Heart
Birdy - Island Lights 中文歌詞翻譯

Birdy – If This Is It Now
Birdy - Just Like A River Does

Birdy 的其他作品!
Birdy - Surrender
Birdy - Loneliness
Birdy - Deepest Lonely
Birdy - Second Hand News 

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Melice 的頭像
    Melice

    MeliceHerWorld

    Melice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()