close

最近很多產(?)的 Justin Bieber 再次推出了帶有一點信仰色彩的歌曲,更邀請了多位歌手一起合作
唱出給人平靜又祥和的旋律~

When the day is over
當一天結束時
And those thoughts set in
那些想法沉澱下來
It's when I start to wonder
那就是我開始好奇
Where do I fit in
我能融入哪裡
But then you remind me
但你提醒了我
That you're holding me tight
你正緊緊摟著我呢
You say the past is behind me
你說過去的已經是過去
And it'll be alright
一切都會沒事的

 

And you say to me
你告訴我,
It'll be alright
都會沒事的

 

When I'm all alone and
當我獨自一人
Fear is all I see
只看見恐懼時
Sitting in the silence
獨坐在寂靜中
With these insecurities
和那些不安全感
It's then you remind me
你提醒了我
You're holding me tight
你正緊緊摟著我呢
And you love me completely
你全心全意地愛著我
You're always by my side
你會永遠陪在我身邊

And you say to me
你告訴我,
It'll be alright, mhm...
都會沒事的

 

I know you're not a God out there hiding on mountains, oh, no
我知道你不是躲在山裡的神
You come right where I am
你來到了我的身邊
Lost my way but you found me
我曾迷失方向但你找到了我
Like the ray in the dark, on my ugliest days
就像黑暗中的光線,在我最醜陋的日子裡
You say that you'll always love me just the same
你說你會永遠一樣地愛著我
And then you remind me
你提醒了我
That you're holding me tight
你正緊緊摟著我呢
You say the past is behind me
你說過去的已經是過去
And it'll be alright
一切都會沒事的

And you say to me
你告訴我,
It'll be alright
都會沒事的
Ooh...

Gonna be alright
會沒事的
Gonna be alright
會沒事的
It will, it will be alright
會的,會沒事的

 

I hear those words over and over
我一遍又一遍地聽著
It'll be alright
會沒事的
Go to sleep, my child
去睡吧,我的孩子
It'll be alright
會沒事的
Sleep silently, my child
安靜地睡吧,我的孩子
It'll be alright
會沒事的
I'm right here, my child
我就在這裡,我的孩子
It'll be alright
會沒事的
I won't go anywhere
我哪裡都不會去
It'll be alright
會沒事的
You're in the palm of my hand
你就在我的手掌心
It'll be alright
會沒事的
My arms are wrapped around you
我的雙臂環繞著你
It'll be alright
會沒事的
While you sleep I watch over you
我會在你沉睡時看顧你
It'll be alright
會沒事的
I'll take care of your loved ones
我會照顧你愛的人們
It'll be alright
會沒事的
Your future is in my hands
你的未來在我的手中
It'll be alright
會沒事的
Your past is forgiven
你的過去已被原諒
It'll be alright
會沒事的
Your future is secure
你的未來很安穩
It'll be alright
會沒事的
I forgive you
我原諒你
It'll be alright
會沒事的
I'm your friend, this is closer than a brother
我是你的朋友,比兄弟更親密
It'll be alright
會沒事的
Sleep now
現在睡吧
For when the morning comes, my mercies will be new
當早晨來臨,我的慈悲也將會是新的
It'll be alright
會沒事的

Hallelujah
哈雷路亞

---資訊欄---

新版部落格首頁
FB 粉專請按這裡
IG 請按這裡 (@MeliceHerWorld)

Justin Bieber 的歌詞翻譯連結都整理在這篇文章: Justin Bieber 小賈斯汀 – 歌曲清單及歌詞翻譯連結

arrow
arrow
    全站熱搜

    Melice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()