今天這首歌是新電影<狗狗史酷比!(SCOOB!)>的配樂
MV色彩很夏天很繽紛
歌曲由 Lennon Stella 和 Charlie Puth 合作演唱~

電影宣傳圖:

Review: 'Scoob!' Fails To Distinguish Itself From Every Other ...

MV:

歌詞翻譯

I hear the rhythm of waves hittin' on the shore 我聽到海浪的節奏撞擊在岸上
And I swear they're speaking, speaking, speaking 我發誓它們在說著,說著,說著
They're telling me to relax, I'm not good at that 它們告訴我要放鬆,我並不是很擅長
But now I know I need it, need it, need it 但我現在知道我需要放鬆,需要放鬆,需要放鬆

Ooh, now what you do? My tan lines tell the truth (I slide) 噢,現在你該怎麼做? 我的曬痕很誠實
Yeah, on Venice beach, got sand all in my shoes (Tonight) 在洛杉磯的威尼斯海灘,鞋子裡都是沙
Ooh, unlock me, loose, see the sunset from the roof (That's right) 解放我,放鬆,看看那屋頂上的斜陽
Yeah, that crystal blue, and I came out someone new 水晶般清澈的藍,我脫胎換骨

Yeah (Good), I'm in my summer feelings 我在我的夏日心情裡
And I'm trying to keep it co-oo-oo-ol 我在試著保持很酷的樣子
Wait (Up), here in my summer feeling 等待,在我這個夏日心情裡
And I found a piece of me that I never knew 然後我找到一部份之前我從來不知道的我

You got my heart and I'm head over heels in love 你擄獲了的心,我從頭到腳都在戀愛
In California, dreamin', dreamin', dreamin', yeah 在加州,夢想著,夢想著,夢想著
Touchin' the stars and then draggin' them down to Earth 觸碰星星,然後把它們拉到地球上
That California, feelin', feelin', feelin' (That's right) 這個加州心情,感受,感受,感受

Oh, now what you do? your brown eyes tell the truth (That's right) 噢,現在你該怎麼做? 你的棕色眼眸很誠實
Yeah, down on the beach, I'm stayin' out late for you (Tonight) 在海灘上,我為了你待了太久
Oh, unlock you, loose, see the sunset from the roof (That's right) 解放你,放鬆,看看那屋頂上的斜陽
Yeah, you're good to me, and I came out someone new 你是我的一帖良藥,我脫胎換骨

Hey, gettin' in my summer feelings (Summer feelings) 我在我的夏日心情裡
(And I) I'm trying to keep it co-oo-oo-ol 我在試著保持很酷的樣子
Wait (Up), here in my summer feelings 等待,在我這個夏日心情裡
(And I) I found a piece of me that I never knew 然後我找到一部份之前我從來不知道的我

I'm meltin' like ice cream 我在融化,像冰淇淋一樣
The stress is gone for me 我的那些壓力都已消失
Nowhere I'd rather be (Oh) 這裡是我最想待的地方

Hey (Yeah), I'm in my summer feelings 我在我的夏日心情裡
And I, I'm trying to keep it co-oo-oo-ol 我在試著保持很酷的樣子
Wait (Up), here in my summer feelings 等待,在我這個夏日心情裡
And I found a piece of me that I never knew 然後我找到一部份之前我從來不知道的我
Hey, gettin' in my summer feelings 我在我的夏日心情裡
(And I) I'm trying to keep the co-oo-oo-ol 我在試著保持很酷的樣子
Wait (Uh), here in my summer feelings 等待,在我這個夏日心情裡
And I found a piece of me that I never knew 然後我找到一部份之前我從來不知道的我

---後話---

這首真的聽了就很夏天欸
(不知道為什麼聽起來有在逛H&M的感覺,很像店內配樂哈哈)
MV也很夏天
這個節奏一放就有到夏天海邊的感覺~

---資訊欄---

新版部落格首頁
FB 粉專請按這裡
IG 請按這裡 (@MeliceHerWorld)

 

Charlie Puth 的其他作品在這邊~
Charlie Puth & blackbear – Hard On Yourself
Charlie Puth - Girlfriend

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 Melice 的頭像
    Melice

    MeliceHerWorld

    Melice 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()