我超愛 FINNEAS 溫柔又細緻的嗓音Q___Q
這首在現在動盪不安的時間裡推出,也是想帶給人們一點安慰和鼓勵

You're tired now, lie down
你現在累了,躺下來
I'll be waitin' to give you the good news
我會繼續等著要給你好消息
It might take patience
這或許需要耐心
And when you wake up, it won't be over
而當你醒來,這還不會結束
So don't you give up
所以你不要放棄


We've got the time to take the world
我們有時間去改變世界
And make it better than it ever was
讓它變得比過往都更好
That's what they'll say about us
他們會這樣說我們


If I say a cliché, it's 'cause I mean it
如果我說的都是陳腔濫調,是因為我真的這樣覺得
We can't walk away, we gotta get in between it
我們不能逃避,我們必須置身其中
And when you wake up, we'll grow together
而當你醒來,我們將會一起成長
So don't you give up
所以你不要放棄

We've got the time to take the world
我們有時間去改變世界
And make it better than it ever was
讓它變得比過往都更好
That's what they'll say about us
他們會這樣說我們


I never said it would be easy
我從沒說這會很容易
I'm never giving up, believe me
但我將永不放棄,相信我
I used to think the pain would fade, but it never does
我過去總認為痛苦會消逝,但卻從來沒有


You're tired now, lie down
你現在累了,躺下來
I'll be waitin' to give you the good news
我會繼續等著要給你好消息
It might take patience
這或許需要耐心
And if you don't wake up
而如果你沒有醒來
I'll know you tried to
我知道你嘗試過了
I wish you could see him
我希望你能看見他
He looks just like you
他看起來就像你

--- FINNEAS 的其他作品---

FINNEAS - Let's Fall in Love for the Night

---資訊欄---

新版部落格首頁
FB 粉專請按這裡
IG 請按這裡 (@MeliceHerWorld)

FINNEAS 的其他作品在這邊~
FINNEAS - What They'll Say About Us
FINNEAS - Let's Fall in Love for the Night 
FINNEAS - Where the Poison Is

FINNEAS - Can't wait to be dead
FINNEAS - Another Year
FINNEAS - American Cliché
Ashe & FINNEAS - Till Forever Falls Apart

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 Melice 的頭像
    Melice

    MeliceHerWorld

    Melice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()