Birdy 睽違多時終於出了新歌~~~
從她唱 Skinny Love 的時候就超愛她的聲音
每一首歌都好有她自己的風格,而經過了好久終於等到 Birdy 的新歌了😍

I feel so lost sometimes
我有時感到特別迷失
Trying to read between the lines
試圖在字裡行間讀出什麼
I'm waiting here for you
我在這裡等著你
Giving it all, trying to get through
給出一切,試著撐過去
And you're treading carefully
而你小心翼翼地踩過
Guarding your heart, hiding from me
防衛著你的心,在我面前隱藏


But I'll never know, never find who you are
但我將永遠不會知道,永遠不認識真正的你
If you don't open your heart to me
如果你不願對我打開心門
Let me in, let me try
讓我進去、讓我嘗試
Let me feel all your love
讓我感受到你所有的愛
Open your heart to me
對我打開你的心門吧


Who lives behind those eyes?
活在那雙眸背後的是誰?
Oh, your soul, unknown at times
你的靈魂,如此神秘
Over and 'round we go
我們兜著圈
You leave me here, fully exposed
你將我留在這裡,如此赤裸
Wondering how you feel
想著你的感受
Living your life with a heart made of steel?
當你帶著一顆鐵石心腸活著的感覺

 

But I'll never know, never find who you are
但我將永遠不會知道,永遠不認識真正的你
If you don't open your heart to me
如果你不願對我打開心門
Let me in, let me try
讓我進去、讓我嘗試
Let me feel all your love
讓我感受到你所有的愛
Open your heart to me
對我打開你的心門吧


You're safe with me, so let it out
你和我再一起很安全,所以全釋放出來吧
Just let it out
全釋放出來吧
If you trust me, I'll set you free
如果你信任我,我會讓你自由
From all your doubts
從你所有的懷疑裡脫身

 

But I'll never know, never find who you are
但我將永遠不會知道,永遠不認識真正的你
If you don't open your heart to me
如果你不願對我打開心門
Let me in, let me try
讓我進去、讓我嘗試
Let me feel all your love
讓我感受到你所有的愛
Open your heart to me
對我打開你的心門吧
But I'll never know, never find who you are
但我將永遠不會知道,永遠不認識真正的你
If you don't open your heart to me
如果你不願對我打開心門
Let me in, let me try
讓我進去、讓我嘗試
Let me feel all your love
讓我感受到你所有的愛
Open your heart to me
對我打開你的心門吧

Open your heart to me
對我打開你的心門吧

---資訊欄---

新版部落格首頁
FB 粉專請按這裡
IG 請按這裡 (@MeliceHerWorld)

Birdy 的同張專輯 Piano Sketches 其他作品在這邊~
Birdy - Open Your Heart
Birdy - Island Lights 中文歌詞翻譯

Birdy – If This Is It Now
Birdy - Just Like A River Does

Birdy 的其他作品!
Birdy - Surrender

Birdy - Loneliness
Birdy - Deepest Lonely
Birdy - Second Hand News 

 

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Melice 的頭像
    Melice

    MeliceHerWorld

    Melice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()