Chloe x Halle 的歌我都好喜歡~~~
這次還找來了 Doja Cat、City Girls 和 Mulatto 合作 Remix,真是一個熱鬧的版本XD

 

What's that sound like to you? (Oh)
對你來說這聲音像什麼?
I don't know, man
我不知道
This one sounds like a remix (Oh, oh)
這個聲音聽起來像是個 remix
City, Big Latto (Oh)
城市,Big Latto(*這邊指的是參與Remix的歌手mulatto)
Period
結束


Yeah, said I'm not kissing nobody, boy, I got my lip gloss on
說過我沒有親任何人,男孩,我已經塗上唇蜜了
Shut up (Hush), why you talkin' when you know that this my song?
閉嘴,為什麼你知道這是我的歌後還一直講話
This ain't really the night to blow me up, I ditched my phone
這不是個讓我生氣的夜晚,我丟了我手機
Five shots, ready to party, throwin' it back, it's principle
五杯 shot,準備Party,把這些拋諸腦後,這是原則
Throwin' it back like fishing pole, throwin' it back like fishing pole
像甩魚竿一樣丟到後面,像甩魚竿一樣丟到後面
All of your junk like physical
你那些垃圾像是實際的
That's just how we do it, not a rhyme or a reason
這就是我們做事的方法,沒有旋律或理由
We signin' broads in the front while you look off in the bleachers
我們在前面唱著 Broads
We pullin' up the way we do to keep the audience tweetin'
我們用我們的方式活著,讓觀眾繼續發推特
The farther we goin' up, it's like the harder they rеachin'
我們走得越遠,他們就更難接近
If you see my titties, I tell 'em rеcord it and keep it
如果你看見我露點,我會叫他們記錄下來並好好保存
A couple twins sittin' pretty, no Victoria Secret (Yeah, c'mon)
一對美麗的雙胞胎,不是維多利亞的秘密


I beat my face
我打了我的臉
Movin' fast 'cause the Uber on the way
因為 Uber 在路上所以移動得很快
Takin' pictures, make sure you can't see no lace
拍些照片,確保你看不見蕾絲
That wig secure like the money in a safe
那些假髮就像保險箱裡的錢一樣安全
I look like bae
我看起來像寶貝
Now I'm on the way
現在我在路上了
Let you know when I'm 'bout a mile away
當我大概還有一哩遠的時候再通知你
When I'm outside, please don't make me wait
當我在門口,請不要讓我等待
The party startin' when we pull up to the gate
當我們打開大門時派對就開始了
Girl, we so late
女孩,我們遲到了好久


I'm just with the crew
我和群眾在一起
We ain't out here looking for boo (No, we not)
我們在這裡不是為了被倒喝采
'Cause some nights be better with you (Yeah, come on, okay)
因為有些夜晚有你會比較好
It's a homies-only kind of mood
像是只有親近的朋友限定的那種感覺
And tonight, we on a hundred (What's up?)
而今晚,我們有一百人(有事嗎?)
One hundred (Uh-huh)
一百
No drama, no baby mamas, keepin' it cute (Come on)
沒有戲劇化的情節,沒有帶嬰兒的媽媽,保持可愛(來吧)


Ooh, ooh
That's just what I do, do, do
這就是我做的
And that's just how we do it, do it, do it
而這就是我們做事的方法
And you could do it too, ooh, ooh, ooh
而你也可以這樣做


I pull up foreign (Skrrt), with my friends
和我的朋友一起
AMG (Yep), on a Benz
梅賽德斯和賓士
Ride or die (Ride or die), 'til the end ('Til the end)
騎車一趟或死,到盡頭
I be cute, how we look settin' trends (Period)
我會當個可愛的人,在這個潮流裡(句號)
These my queens, these my girls (Girls)
這些是我的皇后,這些是我的女孩(女孩)
I don't do pretend (No)
我不假裝(不)
Ice check, wrist check, Patek on ten (Ice)
冰檢查了,手腕檢查了,Patek 名錶指向十點(冰)
Big rocks, big bags, waist be looking slim (Ow)
大岩石、大背包,讓手腕看起來纖細
She keep looking at us but I know she can't swim (City)
她一直看著我們但我知道她不能游泳(城市)


We out tonight probably
我們今晚大概會出去
City Girls, Chloe, Halle
城市女孩,Chloe 和 Halle
Niggas on our body (We got that)
黑人在我們的身上
Number-one box like Roddy
第一名的箱子就像 Roddy(*這邊應該是指歌手 Roddy Ricch - The Box 這首歌)
We just here to party (Yeah)
我們來這裡只是為了派對
Taste test, these niggas salty
試吃時間,這些黑人很鹹
Text that nigga probably, but he never see my body (At all)
大概會傳個訊息給那黑人,但他永遠不會看見我身體
This is what I do (I do)
這就是我做的
I'm with my crew (My crew)
我和我的群眾在一起
Don't call me, call Tyrone, Erykah Badu
別打給我,打給 Tyrone, Erykah Badu
Lace on like I'm from an island
穿上蕾絲就像我是某個島嶼來的
No, I'm not foreign, I drive 'em
不,我不是外國人
Skrrt, skrrt, all my bitches stay ridin'
我那些婊子一直騎
Stewardess, my relationship private (Period)
空中小姐,我的關係要隱私

Ooh, ooh
That's just what I do, do, do
這就是我做的
And that's just how we do it, do it, do it
而這就是我們做事的方法
And you could do it too, ooh, ooh, ooh
而你也可以這樣做


Do it now, lookin' good
現在做吧,看起來很好
Make him spend it like he should
讓他像他應該的一樣花下去
Rolling 'Woods, bustin' juggs
滾著森林,打擊Juggs
Love them niggas from the hood (Yeah)
從兜帽開始就喜歡他們那些黑人了
Nothin' about me basic
跟我有關的沒有一件事情是基本的
And my body stacked like my savings
我的身體像我的儲蓄一樣
Rappin' 'bout that pussy power got the whole game intimidated (Hah)
饒舌唱著那粉會讓整場遊戲使人膽怯
Yeah, I make him do it, do it
沒錯,我讓他做的
Nails on fleek, get into it
指甲上的雪花
Money talk, yeah, I speak fluent
談論著前,我講得可流利
So the bag what I'm pursuin'
所以我要買的那個包包
Toes white, lace right
腳趾白色,對的蕾絲
I look too pretty to fight
我今晚看起來太漂亮不適合打架
And it's tight, I'm his type
這很緊,我是他的菜
They say lil' baby a bite
他們說小嬰兒也會咬人
Thirty-inch bundles with the bayang (Bayang)
三十吋的綑綁
Latto got the block hot just like Lil Wayne
Latto 讓一整個街區都熱了起來就像 Lil Wayne
Classy like Chloe and Halle, nasty like Megan
和 Chloe 與 Halle 一樣經典,和 Megan 一樣下流
Losing me, you drop the queen like blackjack in Vegas (Latto)
失去我,你就像在拉斯維加斯裡玩21點掉了Q


Ooh, oohT
hat's just what I do, do, do
這就是我做的
And that's just how we do it, do it, do it
而這就是我們做事的方法
And you could do it too, ooh, ooh, ooh
而你也可以這樣做


Oh, oh, oh, I been looking for tonight
我一直都在期待今晚
Girl, lookin' fly, we so high
女孩,我們好嗨
Got diamonds all over, we shine
全身戴滿鑽石,我們閃耀
Yeah, you know we like the touchin' and the lovin'
你知道我們喜歡那愛撫
And we don't need no husband in the function
而我們不需要一個老公
So I keep it comin', yeah, you know I be ready
所以我讓他一直來,你知道我準備好了
So give me the lovin', oh
所以給我那愛吧


Drop that ass to the floor (To the floor)
讓你的屁股坐到地板(到地板)
Here's to the pretty young thing with the big ol' goals
這杯敬那些美麗年輕的事物和又大又久遠的目標
We don't gotta act nice, we don't gotta act right
我們不需要裝好人,我們不需要裝正確
We never causing no fights, but I'll still give you the smoke
我們從不引起鬥爭,但我還是要給你那菸
Yeah, I smile, you caught my eye, eye
我微笑,而你對上我的眼神
But, boy, I ain't worried 'bout you tonight
但男孩,我今晚並不擔心你
We goin' on and on, they keep on playin' this song
我們不停這樣下去,他們不停撥放這首歌
And we gon' do it, do it, do it 'til the early morn
而我們可以不停地做下去,直到清早

---資訊欄---

新版部落格首頁
FB 粉專請按這裡
IG 請按這裡 (@MeliceHerWorld)

Chloe x Halle 的其他作品在這邊~
歌詞翻譯 | Chloe x Halle – Ungodly Hour

Doja Cat 的其他歌曲在這邊:
Bebe Rexha ft. Doja Cat - Baby, I'm Jealous
Ariana Grande, Doja Cat - Motive
Saweetie ft. Doja Cat - Best Friend
Doja Cat - Freak
Anne-Marie ft. Doja Cat - To Be Young
Doja Cat ft. Gucci Mane - Like That

Doja Cat - Streets
Doja Cat ft. SZA - Kiss Me More

arrow
arrow
    全站熱搜

    Melice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()