Doja 的這首歌其實有一段時間了~但不知道為什麼最近突然紅起來(?
發現除了唱歌外,Doja 的 rap 也好厲害!

I've been goin' through some things (Oh)
我經歷過一些事情
I struggle with my inner man (Yeah, yeah)
我和我內在的惡魔對抗
I hustle, I'll do what I can to get this money
我庸庸碌碌,會為了賺錢做該做的事
Blaq Tuxedo
燕尾服
Don Dada on the, Don Dada on the beat
打在節拍上

Like you, like you
像你,像你
Like you, ooh
像你
I found it hard to find someone like you
我發現好難找到一個像你的人
Like you, like you
像你,像你
Send your location, come through
給我你的位置,快過來

 

I can't sleep no more
我難以入眠
In my head, we belong
在我腦海裡我們是天生一對
And I can't be without you
而我不能沒有你
Why can't I find no one like you?
為甚麼我找不到一個像你的人
I can't sleep no more
我難以入眠
In my head, we belong
在我腦海裡我們是天生一對
And I can't be without you
而我不能沒有你
Why can't I find no one like you?
為甚麼我找不到一個像你的人

 

Baby, we tried to fight it
寶貝,我們努力過了
We all been there some days
我們有天都體會過
Thought I needed something else
以為我需要的是別的東西
And acted like I was okay
假裝我沒事
We just had to work it out
我們只是需要想想辦法解決
And baby, I needed space
而寶貝,我需要空間
Ain't nobody 'round here on your level
這裡沒人和你一樣
You're so far away
你如此遙遠
You're pouring your heart out
你傾倒出你的心
I'm acting like I knew
我假裝我知道一樣
You held me so down
你讓我如此低落
So down I never grew up
好像我再也無法成長
I tried to find out
我試圖尋找原因
When none of them came through
但卻遍尋不著
And now I'm stuck in the middle
現在我陷入泥淖
And baby had to pull me out, oh
而寶貝你拉我出去

 

Like you, like you
像你,像你
Like you, ooh
像你
I found it hard to find someone like you
我發現好難找到一個像你的人
Like you, like you
像你,像你
Send your location, come through
給我你的位置,快過來

 

Damn papa, you a rare breed, no comparing
該死的,你這個稀有品種,無須比較
And it's motherfuckin' scary
而這天殺的嚇人
Tryna keep him 'cause I found him
試著留住他
Let a ho know I ain't motherfuckin' sharing
讓他知道我才不打算分享
I could take you to the parents, then to Paris
我能帶你去見父母,再去巴黎
Plan a motherfuckin' wedding
籌畫一場婚禮
You the type I wanna marry (Yeah) and keep you merry
你是那種我想留住並嫁給你的型
I'll put the ring on when you ready
你準備好我們就戴上戒指
We play our fantasies out in real life ways and
我們在現實生活裡過自己的童話
No Final Fantasy, can we end these games though?
我們能結束這場遊戲嗎
You give me energy, make me feel lightweight
你給了我能量,讓我身輕如燕
Like the birds of a feather, baby
就像鳥的羽毛
We real life made for each other
我們是天造地設的一對
And it's hard to keep my cool
而難以保持冷靜
When other bitches tryna get with my dude and
當那些婊子想要搶我男人
When other chickens tryna get in my coop
當那些小妹踏進我地盤
'Cause you're a one in a million
你是萬中選一
There ain't no man like you
再也沒有人像你一樣

Like you, like you
像你,像你
Like you, ooh
像你
I found it hard to find someone like you
我發現好難找到一個像你的人
Like you, like you
像你,像你
Send your location, come through
給我你的位置,快過來

I can't sleep no more
我難以入眠
In my head, we belong
在我腦海裡我們是天生一對
And I can't be without you
而我不能沒有你
Why can't I find no one like you?
為甚麼我找不到一個像你的人
I can't sleep no more
我難以入眠
In my head, we belong
在我腦海裡我們是天生一對
And I can't be without you
而我不能沒有你
Why can't I find no one like you?
為甚麼我找不到一個像你的人

---資訊欄---

新版部落格首頁
FB 粉專請按這裡
IG 請按這裡 (@MeliceHerWorld)

Doja Cat 的其他歌曲在這邊:
Chloe x Halle ft. Doja Cat, City Girls & Mulatto - Do It
Ariana Grande, Doja Cat - Motive
Saweetie ft. Doja Cat - Best Friend
Doja Cat - Freak
Anne-Marie ft. Doja Cat - To Be Young
Doja Cat ft. Gucci Mane - Like That

Doja Cat - Streets
Doja Cat ft. SZA - Kiss Me More

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Melice 的頭像
    Melice

    MeliceHerWorld

    Melice 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()