這首歌詞好暖🥰🥰
​​​​也被收錄在 DJ 
Martin Garrix 的 Martin Garrix presents STMPD RCRDS Vol. 001 專輯裡面~

In a way it's all a matter of time
這全都是時間的關係
I'm in the way for you
我在路上等你
You'll be just fine
你會沒事的
Take my thoughts with you
帶著我的心念與你
And when you look behind
而當你回頭望時
You will surely see a face that you recognise
你絕對會看見你熟悉的臉龐

 

You're not alone
你不是一個人
I'll wait 'til the end of time
我會等到時間的盡頭
Open your mind
打開你的心
Surely it's plain to see
這很明顯的
You're not alone
你不是一個人
(You're not alone)
(你不是一個人)
I'll wait 'till the end of time for you
我會為你等到時間的盡頭
Open your mind
打開你的心
Surely it's time to be with me
是時候和我在一起了
Open your mind
打開你的心

It is a distance
是距離
That makes life a little hard
讓生活變得有點困難
Two minds that once were close
曾經如此靠近的兩人
Now so many miles apart
卻相隔數千里
I will not falter though
我不會因此卻步
I hold on to your homе
我相信你會回來
Safely back where you bеlong
安好地回到你的歸屬
And see how long our love has grown
而看見我們的愛已經長了這麼多

You're not alone
你不是一個人
I'll wait 'til the end of time
我會等到時間的盡頭
Open your mind
打開你的心
Surely it's plain to see
這很明顯的
You're not alone
你不是一個人
(You're not alone)
(你不是一個人)
I'll wait 'till the end of time for you
我會為你等到時間的盡頭
Open your mind
打開你的心
Surely it's time to be with me
是時候和我在一起了
Open your mind
打開你的心

arrow
arrow
    全站熱搜

    Melice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()