這首歌好甜~
講著知道自己在對方眼裡是重要的那種被重視、被在乎的感受
是個輕輕柔柔的小情歌>///<

I hate New York City
我討厭紐約市
All the lights are way too bright
所有燈光都太明亮
Million people on the street
一百萬人在街道上
They're all living their own lives
他們都過著自己的生活
And I'm a stranger
而我是個陌生人
Just a face they'll never know
只是一張他們永遠不會熟識的面孔
Somebody unimportant
一個無名小卒
People come and people go
人們來來去去


The world's so big and I'm so small
世界如此之大而我如此渺小
The ocean's deep as the sky is tall
海洋深邃而天空高遠
Sometimes, I feel like I'm nobody at all
有時候,我覺得我誰也不是


But you make me feel
但你讓我覺得
Like I'm someone, you do
我是個重要的人,
'Cause I know I'm someone to you
因為我知道,我對你是重要的
Make me feel
讓我覺得
Like I matter, you do
我重要,你確實這樣
'Cause I know I mattеr to you, ooh
因為我知道,我對你是重要的


I hate busy parties
我討厭喧囂的派對
All the music's way too loud
音樂總是太吵鬧
Feel likе nobody can see me
感覺就像沒人能看見我
But you hold me in the crowd
但你在人群中摟著我
And for a moment
而有一個片刻
I feel better being there
我覺得好過許多
Like I'm somebody important
好像我是個重要的人
Just because I know you care
只因為我知道你在乎

The world's so big and I'm so small
世界如此之大而我如此渺小
The ocean's deep as the sky is tall
海洋深邃而天空高遠
Sometimes, I feel like I'm nobody at all
有時候,我覺得我誰也不是

But you make me feel
但你讓我覺得
Like I'm someone, you do
我是個重要的人,
'Cause I know I'm someone to you
因為我知道,我對你是重要的
Make me feel
讓我覺得
Like I matter, you do
我重要,你確實這樣
'Cause I know I mattеr to you, ooh
因為我知道,我對你是重要的


I know I matter to you, ooh
我知道我對你是重要的
I know I matter to you
我知道我對你是重要的


Make me feel
讓我覺得
Like I'm someone, you do
我好像是什麼重要的人
'Cause I know I'm someone to you
因為我知道,我對你是重要的
Make me feel
讓我覺得
Like I matter, you do
我重要,你確實這樣
'Cause I know I mattеr to you, ooh
因為我知道,我對你是重要的

 

I know I matter to you, ooh
我知道我對你是重要的
I know I matter to you
我知道我對你是重要的
I know I matter to you, ooh
我知道我對你是重要的
I know I matter to you
我知道我對你是重要的

---資訊欄---

新版部落格首頁
FB 粉專請按這裡
IG 請按這裡 (@MeliceHerWorld)

-Sasha Sloan 《Only Child》專輯其他歌詞翻譯 -
歌詞翻譯 | Sasha Sloan – Hypochondriac
歌詞翻譯 | Sasha Sloan – Is It Just Me?
歌詞翻譯 | Sasha Sloan - Matter To You
歌詞翻譯 | Sasha Sloan - Santa's Real
歌詞翻譯 | Sasha Sloan - Someone You Hate
歌詞翻譯 | Sasha Sloan - Only Child
歌詞翻譯 | Sasha Sloan - Until It Happens To You
歌詞翻譯 | Sasha Sloan - High School Me

Sasha Sloan 其他作品:
歌詞翻譯 | Sasha Sloan ft. Sam Hunt - when was it over?

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Melice 的頭像
    Melice

    MeliceHerWorld

    Melice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()