我愛 Noah Kahan~~雖然他在台灣好像沒有很紅QQ
但是我從他很久以前的 Young Blood, flase confidence 那些歌就都好喜歡~~
所以必須翻這首他的新作介紹給大家!(握拳)

Home alone again, I'm wonderin'
再次獨自在家,我思索著
But you cut me off
但你打斷了我
Don't leave me alone with all my thoughts
別獨留我和我的思緒一起
I remember when, when you used to say
我記得當時,你過去常說
We could always talk
我們總是可以聊聊的
Even if all we have was lost
就算我們都很迷失

 

Now you won't admit it
現在你卻不願承認
Burn the bridge and now you're leading me on
斷絕關係而你帶著我
Come on
來吧
So save me the trouble
幫幫我面對這些難題
I don't want to suffer, move on
我不想再受折磨,放下吧
Move on
該往前看了

 

Honey, you don't have to lie
寶貝,你不需要說謊
That you're busy, or too tired
騙我妳很忙或太累了
You're out every weekend now
你現在每周末都出去
Takin' all your new friends out
和你那些新朋友
It hurts my pride just a little
這有一點傷害我的自尊心
Yes I died just a little
對我只死了一點點
Oh no you don't have to call
噢不你無須打來
'Cause the photos say it all
因為那些照片已經說明一切
I see you're letting your hair down
我看見你放下你頭髮
Takin' all your new friends out
帶那些新朋友出去
It hurts my pride just a little
這有一點傷我自尊心
Yes I died just a little every time
對我每次都死去一點點

 

You're not in my head, you're under my skin
你不在我腦中,而在我皮膚底下
And in my blood
和我血液中
I don't know why I care so much
我不知道為何我如此在乎
I tried to understand what's in your plans
我試著釐清你的計劃有什麼
And what you want
以及你想要什麼
'Cause you just keep me hanging on
因為你只是讓我空轉著

 

Now you won't admit it
現在你卻不願承認
Burn the bridge and now you're leading me on
斷絕關係而你帶著我
Come on
來吧
So save me the trouble
幫幫我面對這些難題
I don't want to suffer, move on
我不想再受折磨,放下吧
Move on
該往前看了

 

Honey, you don't have to lie (I don't have to lie)
親愛的你無須說謊(我不需要說謊)
That you're busy, or too tired (I'm so tired)
騙我妳很忙或太累了(我好累啊)
You're out every weekend now
你現在每周末都出去
Takin' all your new friends out
和你那些新朋友
It hurts my pride just a little
這有一點傷害我的自尊心
Yes I died just a little
對我只死了一點點
Oh no you don't have to call
噢不你無須打來
'Cause the photos say it all
因為那些照片已經說明一切
I see you're letting your hair down
我看見你放下你頭髮
Takin' all your new friends out
帶那些新朋友出去
It hurts my pride just a little
這有一點傷我自尊心
Yes I died just a little every time
對我每次都死去一點點

 

Honey, you don't have to lie
親愛的你無須說謊
That you're busy, or too tired
騙我妳很忙或太累了
You're out every weekend now
你現在每周末都出去
Takin' all your new friends out
和你那些新朋友
It hurts my pride just a little
這有一點傷害我的自尊心
Yes I died just a little
對我只死了一點點
Yes I died just a little every time
對,我每次都只死去一點點

---資訊欄---

新版部落格首頁
FB 粉專請按這裡
IG 請按這裡 (@MeliceHerWorld)

Noah Kahan 的其他歌曲在這邊~
Noah Kahan - False Confidence

arrow
arrow
    全站熱搜

    Melice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()