close

好愛混和甜心 (Little Mix) 第六張專輯《 Confetti 》的專輯同名主打 Confetti !!!
講著放下一段感情後不再需要對方、自由又快樂準備迎接生命中其他好事的那種自信,搭配 Little Mix 4 人各自的魅力唱出來真的好讚Q_Q

We wanna celebrate like we in the club every day
我們想要每天像是在夜店裡慶祝
Got all my friends here with me
我所有朋友都在我身邊 
And I don't need ya, I don't need ya
我不需要你,我不需要你
Got this dress up on me
穿上這件洋裝
So I don't need your stress up on me
所以我不需要你對我施壓
Baby, we're done, c'est la vie
寶貝,我們結束了,這就是人生
Now I don't need ya, I don't need ya
現在我不需要你,我不需要你

Should've left your ass from time ago
很早以前就該離開你的
Didn't love me then, but now I do
當時我不愛我自己,但現在我愛了
I used to sit at home and cry for you
我過去會坐在家裡因你哭泣
Diamonds on my neck, I shine for you
鑽石在我脖子上,我為你閃耀
Ain't blocking my blessings anymore
而我不打算在掩飾我的福氣了
Never be the girl I was before
從來不是過去那個女孩
I'ma let the good things in my lifе rain down
我要讓好的事情在我生命中落下

From the sky, drop like confetti
從天而降,就像五彩紙屑
All еyes on me, so V.I.P
所有眼神關注著我,如此特別
All of my dreams, from the sky, drop like confetti
我所有夢寐以求的,從天而降,就像五彩紙屑
Drop it down
落下吧
You're missin' me, but I'm finally free
你想念著我,但我終於自由了
I got what I need, so let it rain down like confetti
我得到了我想要的,所以就讓它像五彩紙屑從天而降吧

Flashing lights, I ain't got no worry on my mind
鎂光燈閃耀,我不需要再去擔心
Know that you're mad, I realised
知道你很生氣,我了解到
That I don't need ya, I don't need ya
我並不需要你,我不需要你
So, DJ, say my name like it's my birthday
所以 DJ 大聲地像我生日一樣喊我的名字吧
You're just a memory
你已成為過去
And, boy, I don't need ya, I don't need ya
而男孩,我不需要你,我不需要你

Should've left your ass from time ago
很早以前就該離開你的
Didn't love me then, but now I do
當時我不愛我自己,但現在我愛了
I'ma let the good things in my life rain down
我要讓好的事情在我生命中落下

From the sky, drop like confetti
從天而降,就像五彩紙屑
All еyes on me, so V.I.P
所有眼神關注著我,如此特別
All of my dreams, from the sky, drop like confetti
我所有夢寐以求的,從天而降,就像五彩紙屑
You're missin' me, but I'm finally free
你想念著我,但我終於自由了
I got what I need, so let it rain down like confetti
我得到了我想要的,所以就讓它像五彩紙屑從天而降吧

---資訊欄---

新版部落格首頁
FB 粉專請按這裡
IG 請按這裡 (@MeliceHerWorld)

同張專輯 Confetti 的歌曲翻譯在這邊~
Little Mix - Holiday
Little Mix - Sweet Melody
Little Mix - Confetti
Little Mix - Nothing But My Feelings
Little Mix - Gloves Up
Little Mix - Rendezvous
Little Mix - If You Want My Love
Little Mix - Bounce Back

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Melice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()