其實是今年年初就釋出的歌曲,一直拖到現在才慢慢翻完XD

Baby, it's just me and you
寶貝,只有我們倆
Baby, it's just me and you
寶貝,這只有我和你
Just us two
只有我們兩個
Even in a crowded room
即便是在擁擠的房間
Baby, it's just me and you, yeah
寶貝,就只有我和你


It started polite, out on thin ice
剛開始彬彬有禮,如履薄冰
'Til you came over to break it
直到你過來打破沉默
I threw you a line and you were mine
我做了顆球給你,而你是我的了
Yeah, I was afraid, but you made it safe
我當時很害怕,但你讓它變得安全
I guess that is our combination
我猜這就是我們的組合
Said you feel lost, well, so do I
你說你感到迷失,我也是
So won't you call me in the morning?
所以你何不在早上打來?
I think that you should call me in the morning
我想你該在早晨打給我
If you feel the same, 'cause
如果你也這麼覺得,因為


Baby, it's just me and you
寶貝,只有我們倆
Baby, it's just me and you
寶貝,這只有我和你
Just us two
只有我們兩個
Even in a crowded room
即便是在擁擠的房間
Baby, it's just me and you, yeah
寶貝,就只有我和你
Baby, it's just me and you
寶貝,就只有我和你
Baby, it's just me and you
寶貝,就只有我和你
Just us two
只有我們兩個
Even in a crowded room
即便是在擁擠的房間
Baby, it's just me and you, yeah
寶貝,就只有我和你


Engulfed in the flames
被火焰吞噬
Engulfed in the shame
被羞恥吞噬
Betrayed by your imagination
被你的想像力背叛
In over my head, but that's alright
在我的腦海裡翻騰,但沒事的
So won't you call me in the morning?
所以你何不在早上打來?
I think that you should call me in the morning
我想你該在早晨打給我
If you feel the same, 'cause
如果你也這麼覺得,因為


Baby, it's just me and you
寶貝,只有我們倆
Baby, it's just me and you
寶貝,這只有我和你
Just us two
只有我們兩個
Even in a crowded room
即便是在擁擠的房間
Baby, it's just me and you, yeah
寶貝,就只有我和你
Baby, it's just me and you
寶貝,就只有我和你
Baby, it's just me and you
寶貝,就只有我和你
Just us two
只有我們兩個
Even in a crowded room
即便是在擁擠的房間
Baby, it's just me and you, yeah
寶貝,就只有我和你


The world keeps on spinning, but I ain't dizzy yet, yeah
世界不停運轉,但我並不感到暈眩
The more that you give, give, give, give, the more that you get
你給的越多,你收到的也多
It's just us two in the crowd, we feel alone
在人群中只有我們兩人,我們感到孤單
I turn every chair that you sit in into a throne
我把每個你坐的椅子變成王座
Not too many of 'em put it down like me
不需要太多就像我一樣
I say it humbly, but they don't wear the crown like me
我謙虛地說,但他們不向我一樣戴皇冠
It's all in your eyes, locked, loaded, we were rolling
你的眼神說了一切,上鎖,上膛
You make the whole room feel slow-motion
你讓整個房間像是慢動作
You make me feel like I'm drowning in a potion
你讓我感覺到我在藥水裡沉溺
Closed off, tryna get a little open
關上它,試著再打開一點點
The more that I give, the more that I get
我給的越多,我收到的也越多
So baby, I'ma call you in the AM
所以寶貝,我會在早晨打給你
You're down for my love, honey, say when
你是我愛的歸屬,寶貝
I'll be waitin' on my time 'cause I'm patient
我會等待,因為我有耐心

Baby, it's just me and you
寶貝,只有我們倆
Baby, it's just me and you
寶貝,這只有我和你
Just us two
只有我們兩個
Even in a crowded room
即便是在擁擠的房間
Baby, it's just me and you, yeah
寶貝,就只有我和你
Baby, it's just me and you
寶貝,就只有我和你
Baby, it's just me and you
寶貝,就只有我和你
Just us two
只有我們兩個
Even in a crowded room
即便是在擁擠的房間
Baby, it's just me and you, yeah
寶貝,就只有我和你

---資訊欄---

新版部落格首頁
FB 粉專請按這裡
IG 請按這裡 (@MeliceHerWorld)

Selena Gomez 這張 Rare 專輯的其他歌曲中文歌詞翻譯:
Selena Gomez - Rare

Selena Gomez - Dance Again
Selena Gomez - Look At Her Now
Selena Gomez - Ring
Selena Gomez - Vulnerable
Selena Gomez - People You Know
Selena Gomez ft. 6lack - Crowded Room

然後 Selena Gomez 的其他作品在這邊~
Trevor Daniel ft. Selena Gomez - Past Life
BLACKPINK, Selena Gomez – Ice Cream

arrow
arrow
    全站熱搜

    Melice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()