一直覺得 Post Malone 的聲音很有特色,沒想到這次居然來唱皮卡丘 25 周年的歌曲!
(也太可愛QQ)

You and me, we come from different worlds
你和我,我們來自不同世界
You like to laugh at me when I look at other girls
你喜歡在我看像其他女孩時笑我
Sometimes you're crazy and you wonder why
有時你好瘋狂,而你好奇
I'm such a baby 'cause the Cowboys make me cry
為什麼我像個長不大的小孩是因為牛仔讓我哭

But there's nothin' I can do
但我對此無能為力
I've been lookin' for a girl like you
我一直在找一個像妳一樣的女孩

You look at me, you got nothin' left to say
你看向我,卻無話可說
I'm gonna pout at you until I get my way
在我找到方式前都只能噘嘴像你表達不滿
I won't dance and you won't sing
我不願跳舞你不願歌唱
I just wanna love you but you wanna wear my ring
我只想要愛你,但你想要帶上我的戒指

 

But there's nothin' I can do
但對此我無能為力
I only wanna be with you
我只想和你在一起
You can call me your fool
妳可以說我是你的傻瓜
I only wanna be with you
我只想和你在一起

Put on a little Dylan sittin' on a fence
在圍欄放上一點 Dylan
I say that line is great, you asked me what it meant by
我說那線不錯,你問我那是什麼意思
Said I shot a man named Gray, took his wife to Italy
說我射殺了一個叫 Gray 的男人,帶走他的妻子去義大利
She inherited a million bucks and when she died, it came to me
她遺傳到了一百萬,而當她死了錢就是我的

I can't help it if I'm lucky
我忍不住覺得,如果我夠幸運
I only wanna be with you
我只想和你在一起
Ain't Bobby so cool
就算 Bobby 很酷
I only wanna be with you
我只想和你在一起

Yeah I'm tangled up in blue
對,我憂鬱纏身
I only wanna be with you
我只想和你在一起
You can call me your fool
妳可以說我是你的傻瓜
I only wanna be with you
我只想和你在一起

Sometimes I wonder if it will ever end
有時我好奇這是否會結束
You get so mad at me when I go out with my friends
當我和朋友出去時你變得那麼生氣
Sometimes you're crazy and you wonder why
有時你好瘋狂,而你好奇
I'm such a baby 'cause the Cowboys make me cry
為什麼我像個長不大的小孩是因為牛仔讓我哭

But there's nothin' I can do
但對此我無能為力
I only wanna be with you
我只想和你在一起
You can call me your fool
妳可以說我是你的傻瓜
I only wanna be with you
我只想和你在一起

Yeah I'm tangled up in blue
對,我憂鬱纏身
I only wanna be with you
我只想和你在一起
You can call me your fool
妳可以說我是你的傻瓜
I only wanna be with you
我只想和你在一起

---後話---

美國時間今天 (2 月 27日) 晚上七點 / 台灣時間 2/28 早上八點有寶可夢 25 歲線上慶祝音樂會!!!
官網連結在這邊: https://25.pokemon.com/en-us/ 太可愛了吧請寶可夢迷站出來!!! 

---資訊欄---

新版部落格首頁
FB 粉專請按這裡
IG 請按這裡 (@MeliceHerWorld)

Post Malone 的其他歌曲這邊走~
Ty Dolla $ign – Spicy ft. Post Malone

DJ Khaled ft. Post Malone, Megan Thee Stallion, Lil Baby, DaBaby - I DID IT

arrow
arrow
    全站熱搜

    Melice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()