完全是眾星雲集的一首歌曲耶!!
而且聽到那個 We the Best Music 的呼喊就有莫名的歡樂感XD

We the Best Music
我們最佳唱片(* We the Best Music 我們最佳唱片公司是 DJ Khaled 自己創立的美國唱片公司。)
Another one
又一首
DJ Khaled


Stayed down 'til I came up
在我出場前保持低調
I did it, I did it, I did it
我做到了,我做到了,我做到了
Ten toes and never changed up
十隻腳趾頭而永不改變
I did it, I did it, I did it
我做到了,我做到了,我做到了
Got my hands in the air right now 'cause I always wanna be here right now
高舉我雙手到空中,因為我總是想在我現在身處的地方
I did it, I did it, I did it, I did it (Ayy), I did it, I did it, I did it
我做到了,我做到了,我做到了,我做到了,我做到了,我做到了


Take it off then bend over, let me see it
拿下他然後彎過身,讓我瞧瞧
If you're lookin' for a trill type bitch, let me be it
如果你是在找一個刺激的婊子,就讓我成為那位吧
I'm from the South, never had a handout
我來自南方,從沒有過手冊
'Fore I let my people starve, I'll take it out your mouth
在我讓我的人民挨餓前,我會從你嘴裡拿出來
These bitches so quick to switch up
這些婊子最好趕快換一換
I'm from the Lone Star, I don't need to clique up
我來自孤星,不需要多交朋友
It ain't directed, so it ain't respected
這不是演出,所以他沒有被尊重
Stop droppin' clues 'cause I ain't no detective, bitch
停止到處放線,我又不是偵探,婊子
I'm tryna win, don't care how I do it, just know that I did it
我試著要贏,不在乎怎麼辦到的,只知道我做到了
Why you so worried 'bout what I be doin'?
為什麼你那麼擔心我在做什麼?
Countin' my money ain't makin' you rich
算我的鈔票又不會讓你有錢
Talkin' down on me don't make you the shit
講我的壞話不會讓你比較偉大
How my name in your mouth more than your spit?
你怎麼說我的名字比吐痰還多次?
I really encourage my haters to talk
我真的鼓勵我的酸民多講話
Throwin' that shade only keepin' me lit, huh
把髒水往我身上潑只讓我更來勁


Stayed down 'til I came up
在我出場前保持低調
I did it, I did it, I did it
我做到了,我做到了,我做到了
Ten toes and never changed up
十隻腳趾頭而永不改變
I did it, I did it, I did it
我做到了,我做到了,我做到了
Got my hands in the air right now 'cause I always wanna be here right now
高舉我雙手到空中,因為我總是想在我現在身處的地方
I did it, I did it, I did it, I did it (Ayy), I did it, I did it, I did it
我做到了,我做到了,我做到了,我做到了,我做到了,我做到了


Hey, goddammit, I get it
啊,天殺的,我懂了
They don't like to see when we win, but I did it
他們不喜歡看見我們勝利,但我辦到了
Hey, I stand by my city
我站在我的城市這邊
Chopsticks sound like a guitar in the air
筷子聽起來是空中的吉他
Stop and take a picture when I'm jumpin' off a Lear
當我從 Lear 跳下時快停下你手邊的事然後拍張照
I done ran it up, it only took a couple years
我受夠這些,只花了幾年
The money be callin', if it wasn't for my lil' partner
錢不斷往上叫,如果這不是為了我的小夥伴
Then the bullshit they be talkin' 'bout, I wouldn't even hear
那些他們談論的事情我甚至不會聽
New sports car go, "Vroom," switch gears
新的跑車、換了裝備
Hey, how you? Goddamn, come here
嘿,你過得如何?來這邊吧
Thought of goin' vegan, then again, I'm like, "For what?"
想過要吃純素,但再次,我又覺得是為了什麼?
I got ten karats each in my left and right ears
我兩隻耳朵各戴十克拉
'21 Tesla, I don't even gotta steer
21年的特斯拉,我甚至不須駕駛
My climax ain't even nowhere near it
我的高潮還沒來呢
I stayed down and I stayed down
我保持低調,我保持低調
And I came up, I had faith in my spirit
然後我才到來,我對我的精神有信心


Stayed down 'til I came up
在我出場前保持低調
I did it, I did it, I did it
我做到了,我做到了,我做到了
Ten toes and never changed up
十隻腳趾頭而永不改變
I did it, I did it, I did it
我做到了,我做到了,我做到了
Got my hands in the air right now 'cause I always wanna be here right now
高舉我雙手到空中,因為我總是想在我現在身處的地方
I did it, I did it, I did it, I did it (Ayy), I did it, I did it, I did it
我做到了,我做到了,我做到了,我做到了,我做到了,我做到了


Diamonds on my neck
脖子上戴著鑽石
New contract, I ain't signin' that ho yet
新的合約,我才不打算簽
Private plane flyin' somewhere, smilin' on the jet
私人飛機要飛去某處,在噴射機上微笑
I drop hit after hit, now that's the domino effect
我不斷發出金曲,現在是骨牌效應
These niggas out here goin' flat
他們會吃癟
Ain't no stoppin' it, pink and blue paper all day like Monopoly
不打算停下,整天都是粉紅和藍色的紙鈔就像大富翁
Brand new Pradas, I'm proud of me
全新的 Prada,我對我自己感到驕傲
Actually came from the bottom
其實來自底層
Ain't no need in even askin' me, ain't even seen the half of me
但沒有必要問我,甚至看不到到我的一半
And ain't no passin', that's a no-go
不打算通過,這是個死路
Start them killer player niggas out here throwin' low blows
那些殺手玩家在外面出低級的招
I done got good with the shit
我受夠那些東西
I tell the paparazzi, "Get my angle," every time they take my photo (Another one)
每當狗仔偷拍我就告訴他們,「幫我拍個好看的角度」


Stayed down 'til I came up
在我出場前保持低調
I did it, I did it, I did it
我做到了,我做到了,我做到了
Ten toes and never changed up
十隻腳趾頭而永不改變
I did it, I did it, I did it
我做到了,我做到了,我做到了
Got my hands in the air right now 'cause I always wanna be here right now
高舉我雙手到空中,因為我總是想在我現在身處的地方
I did it, I did it, I did it, I did it (Ayy), I did it, I did it, I did it
我做到了,我做到了,我做到了,我做到了,我做到了,我做到了

---資訊欄---

新版部落格首頁
FB 粉專請按這裡
IG 請按這裡 (@MeliceHerWorld)

Post Malone 的其他歌曲這邊走~
Ty Dolla $ign – Spicy ft. Post Malone

Post Malone - Only Wanna Be With You (Pokémon 25 Version)

DJ Khaled 的其他作品:
DJ Khaled ft. Drake - POPSTAR

 


DJ Khaled ft Post Malone, Megan Thee Stallion, Lil Baby, DaBaby - I DID IT

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Melice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()