好喜歡這陣子 Bebe 推出的歌曲~每一首都很好聽!

Hello, my name is Stevie
嗨,我的名字是 Stevie
Actually, I'm lying, it's really Bebe
其實,我在說謊,我名字叫 Bebe
It's the meds, they make me really sleepy
是那些藥的關係,讓我昏昏欲睡
Klonopin, my friend, yeah, she numbs the feeling
是利福全(Klonopin 的藥物名稱),我的朋友,是那個麻木了我的感受
My doctor upped my dosage
我的醫生加重了我的藥劑
My mom felt bad, so she sent me roses
我的媽媽覺得過意不去,所以送我玫瑰
Without it, I feel really hopeless
沒有它,我覺得真的就沒救了
And 5.7 of Americans know it
而有 5.7 的美國人都知道


Wo-oo-oh, I'm living and I'm dreaming
噢,我活著也在作夢
Trying to stay even, oh
試著保持平衡


No, I don't need your help
不,我不需要你的幫忙
To make me sick, to make me ill
來讓我生病、讓我不舒服
I don't need anybody else
我不需要任何人
'Cause I can break my heart myself
因為我自己就能讓我自己心碎
I don't need your help
我不需要你的幫忙
Getting off of this carousel
從這輪盤下來
I don't need anybody else
我不需要任何人
'Cause I can break my heart myself
因為我自己就能讓我自己心碎


Today went really well
今天真的很順利
I didn't wake up in a panic spell
我沒有驚慌地醒來
It was fine, even though I fell
儘管我掉入一個更深的地獄
Deeper and deeper into a manic hell (Hahahahaha)
也沒事的


Wo-oo-oh, I'm living and I'm dreaming
噢,我活著也在作夢
Trying to stay even, oh (No)
試著保持平衡
Wo-oo-oh, I'm draining for no reason
我正無謂地被榨乾
Apologize, no feelings, oh
道歉,沒有感覺


No, I don't need your help
不,我不需要你的幫忙
To make me sick, to make me ill
來讓我生病、讓我不舒服
I don't need anybody else
我不需要任何人
'Cause I can break my heart myself
因為我自己就能讓我自己心碎
I don't need your help
我不需要你的幫忙
Getting off of this carousel
從這輪盤下來
I don't need anybody else
我不需要任何人
'Cause I can break my heart myself
因為我自己就能讓我自己心碎

 

Woo-hoo, woo-hoo, woo-hoo
'Cause I can break my heart myself
因為我自己就能讓我自己心碎
There's a jumper on
好萊塢和 101 上都有
Hollywood and the 101
一個往下跳的
And I'm scared, I could be that one
我嚇到了,我可能就是其中之一
But I'm not (No)
但我不是
Woo-hoo, woo-hoo, woo-hoo
'Cause I can break my heart myself
因為我自己就能讓我自己心碎


I don't need your help
不,我不需要你的幫忙
To make me sick, to make me ill
來讓我生病、讓我不舒服
I don't need anybody else
我不需要任何人
'Cause I can break my heart myself
因為我自己就能讓我自己心碎
I don't need your help
我不需要你的幫忙
Getting off of this carousel
從這輪盤下來
I don't need anybody else
我不需要任何人
'Cause I can break my heart myself
因為我自己就能讓我自己心碎

---資訊欄---

新版部落格首頁
FB 粉專請按這裡
IG 請按這裡 (@MeliceHerWorld)

Bebe Rexha 的其他作品這邊走~
Bebe Rexha - Baby, I'm Jealous ft. Doja Cat
Bebe Rexha - Sacrifice
Bebe Rexha - Sabotage

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Melice 的頭像
    Melice

    MeliceHerWorld

    Melice 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()