科普了一下才發現這位 Bella Poarch 居然是抖音(Tik Tok)上的紅人(?
唱的這首講的是要男生別再對女生挑三揀四,因為女生並不是為了他們量身打造的~

This ain't Build a Bitch (A bitch)
這不是打造一個客製化婊子(婊子)
You don't get to pick and choose
由不得你來挑選
Different ass and bigger boobs
不同屁股和更大的胸部
If my eyes are brown or blue
或我的眼睛要是棕或藍
This ain't Build a Bitch (A bitch)
這可不是客製化婊子
I'm filled with flaws and attitude
我身上都是瑕疵還很跩
So if you need perfect, I'm not built for you (Yeah)
所以如果你需要完美,我不是為你量身打造的


Bob the Builder broke my heart
叫包柏的建造者讓我心碎
Told me I need fixing
告訴我我需要被維修
Said that I'm just nuts and bolts
說我只是脾氣差的瘋子
Lotta parts were missing
缺少了很多塊
Curvy like a cursive font
就像草書一樣的曲線
Virgin and a vixen
觸女跟潑婦
That's the kind of girl he wants
那種才是他想要的女孩
But he forgot
但他忘了

 


This ain't Build a Bitch (A bitch)
這可不是客製化的婊子
You don't get to pick and choose
由不得你來挑選
Different ass and bigger boobs
不同屁股和更大的胸部
If my eyes are brown or blue
或我的眼睛要是棕或藍
This ain't Build a Bitch (A bitch)
這可不是客製化婊子
I'm filled with flaws and attitude
我身上都是瑕疵還很跩
So if you need perfect, I'm not built for you (Yeah)
所以如果你需要完美,我不是為你量身打造的


La-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la
La-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la


Boys are always playing dolls
男孩總是玩著洋娃娃
Looking for thеir Barbie
看著他們的芭比
They don't look like Kеn at all
他們自己一點也不像肯尼
Hardly have a heartbeat
幾乎沒有心跳
Need someone who falls apart
需要有人受難
So he can play Prince Charming
他才能去當白馬王子
If that's the kind of girl he wants
如果這就是他需要的女孩
Then he forgot
那他就忘了


This ain't Build a Bitch (A bitch)這可不是客製化的婊子
You don't get to pick and choose
由不得你來挑選
Different ass and bigger boobs
不同屁股和更大的胸部
If my eyes are brown or blue
或我的眼睛要是棕或藍
This ain't Build a Bitch (A bitch)
這可不是客製化婊子
I'm filled with flaws and attitude
我身上都是瑕疵還很跩
So if you need perfect, I'm not built for you (Yeah)
所以如果你需要完美,我不是為你量身打造的


La-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la
La-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la
La-la-la-la-la-la-la-la, la-la-la-la-la-la-la

 

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Melice 的頭像
    Melice

    MeliceHerWorld

    Melice 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()