這首完全是難過的失戀歌曲啊T__T
想著再也無法聯繫的那人,今晚不想獨自回家,所以到了墨西哥的城市卻依然哭泣。

 

I don't wanna go home tonight all alone
我今晚不想獨自回家
Cracks in my heart, got cracks in my phone
心上的裂痕,手機螢幕也裂了
Tried getting over you, over you
厭倦試著淡忘你,淡忘你
That was really hard for me, hard to do
這對我真的很難,難以達成

Can't get a hold of myself tonight
今晚快要不能把持自己
Guess I'm gonna hold myself through the night
我猜我會努力撐過今晚的
I don't wanna go home tonight all alone
我今晚不想獨自回家
I'm finna get a one-way, Mexico, yeah
我要買張去墨西哥的單程票


Baby, baby, where'd you go?
寶貝寶貝,你會去哪裡?
(Got me thinkin', got me thinkin' that it's better if I don't know)
(讓我不斷想著,我不斷想著如果我不知道會不會比較好)
Baby, baby, where'd you go?
寶貝寶貝,你會去哪裡?
(Got me thinkin' 'bout the past when I'm so low)
(讓我不斷想著我過去的低潮)


I'm still stuck in the past
我仍然困在過去
With these pictures of you
和那些妳的照片
Knowing nothing will last forever
知道沒有事物能夠永遠存續
Hide my face in a glass
在酒杯後藏起我的臉
Drink my feelings for you
喝下我對你的感情
Knowing nothing will last forever
知道沒有事物能夠永遠存續


I'm sobbing in Cabo
我在 Cabo (*墨西哥的一個城市)啜泣
Without you, it's awful
沒有了妳,一切都很糟


There's nowhere in the world to make me feel right
這個世界沒有地方能讓我覺得好一點
Where we left things off, can we bring to the light?
那些我們把事情拋諸身後的地方,我們能帶來一點光嗎?
With your girls in the summer, Calabasas by the pool
夏日裡和你那些女孩,在Calabasas(*加州的一個城市)的泳池旁
Girl, I'm done being nice, and I'm through being cool
女孩,我受夠當個好人,而我正在經歷耍酷


I just can't get a hold of you anymore
我再也無法與妳像當初一樣
You're up in the air, my heart on the floor
妳高高在空中,我的心卻在地上
I don't wanna go home tonight all alone
我今晚不想獨自回家
I'm finna get a one-way, Mexico
我要買張去墨西哥的單程票


Baby, baby, where'd you go?
寶貝寶貝,你會去哪裡?
(Got me thinkin', got me thinkin' that it's better if I don't know)
(讓我不斷想著,我不斷想著如果我不知道會不會比較好)
Baby, baby, where'd you go?
寶貝寶貝,你會去哪裡?
(Got me thinkin' 'bout the past when I'm so low)
(讓我不斷想著我過去的低潮)

I'm still stuck in the past
我仍然困在過去
With these pictures of you
和那些妳的照片
Knowing nothing will last forever
知道沒有事物能夠永遠存續
Hide my face in a glass
在酒杯後藏起我的臉
Drink my feelings for you
喝下我對你的感情
Knowing nothing will last forever
知道沒有事物能夠永遠存續

 

I'm sobbing in Cabo
我在 Cabo 啜泣
Without you, it's awful
沒有了妳,一切都很糟

I'm still stuck in the past
我仍然困在過去
With these pictures of you
和那些妳的照片
Knowing nothing will last forever
知道沒有事物能夠永遠存續
Hide my face in a glass
在酒杯後藏起我的臉
Drink my feelings for you
喝下我對你的感情
Knowing nothing will last forever
知道沒有事物能夠永遠存續


Baby, baby, where'd you go? (I'm sobbing in Cabo)
寶貝寶貝,你會去哪裡?(我在 Cabo 啜泣)
Baby, baby, where'd you go? (Without you, it's awful)
寶貝寶貝,你會去哪裡?(沒有妳,這糟透了)

---資訊欄---

新版部落格首頁
FB 粉專請按這裡
IG 請按這裡 (@MeliceHerWorld)

blackbear 同張專輯 everything means nothing (終於出了!) 中的其他歌曲在這裡~
blackbear - Hot Girl Bummer

blackbear - me & ur ghost
blackbear - queen of broken hearts

blackbear - i feel bad
blackbear - i feel 2 much
blackbear - i felt that
blackbear - sobbing in cabo
blackbear & Trevor Daniel - clown
blackbear - half alive
Blackbear & Lauv - If I Were U
blackbear - why are girls?
blackbear - smile again

blackbear 的其他作品也列在下面囉~
Charlie Puth & blackbear – Hard On Yourself
Machine Gun Kelly ft. blackbear – My Ex’s Best Friend

Blackbear & Wiz Khalifa - CHEERS

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 Melice 的頭像
    Melice

    MeliceHerWorld

    Melice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()