Courage To Change 是 Sia 近期推出的一首歌,收錄在 Sia 本人用心籌備的音樂電影《Music》中!
(有人跟我一樣期待電影的嗎!!!

World, I want to leave you better
世界,我想要讓你更好
I want my life to matter
我想要我的生命是重要的
I am afraid I have no purpose here
我害怕我不再有意義

I watch the news on TV
我看電視上的新聞
Abandon myself daily
每天丟棄我自己
I am afraid to let you see the real me
我害怕讓你看見真實的我

Rain it falls, rain it falls
雨滴落下,雨滴落下
Pouring on me
淋在我身上
And the rain it falls, rain it falls
而雨滴落下,雨滴落下
Sowing the seeds of love and hope, love and hope
種下愛和希望的種子,愛和希望
We don’t have to stay here, stuck in the weeds
我們無須在此駐留,困在草叢之中

Have I the courage to change?
我有改變的勇氣嗎?
Have I the courage to change?
我有改變的勇氣嗎?
Have I the courage to change today?
我今日有改變的勇氣嗎?

Have I the courage to change?
我有改變的勇氣嗎?
Have I the courage to change?
我有改變的勇氣嗎?
Have I the courage to change today?
我今日有改變的勇氣嗎?

You’re not alone in all this
你並不是孤身一人
You’re not alone I promise
我保證,你並不孤單
Standing together we can do anything
我們攜手,可以做到任何事情

You’re not alone in all this
你並不是孤身一人
You’re not alone I promise
我保證,你並不孤單
Standing together we can do anything
我們攜手,可以做到任何事情

World, you’re not alone in all this
世界,你並不是孤身一人
You’re not alone I promise
我保證,你並不孤單
Standing together we can do anything
我們攜手,可以做到任何事情

I want to leave you better
我想要讓你更好
I want my life to matter
我想要我的生命是重要的
I am afraid I have no purpose here
我害怕我不再有意義

Rain it falls, rain it falls
雨滴落下,雨滴落下
Pouring on me
淋在我身上
And the rain it falls, rain it falls
而雨滴落下,雨滴落下
Sowing the seeds of love and hope, love and hope
種下愛和希望的種子,愛和希望
We don’t have to stay here, stuck in the weeds
我們無須在此駐留,困在草叢之中

Have I the courage to change?
我有改變的勇氣嗎?
Have I the courage to change?
我有改變的勇氣嗎?
Have I the courage to change today?
我今日有改變的勇氣嗎?

Have I the courage to change?
我有改變的勇氣嗎?
Have I the courage to change?
我有改變的勇氣嗎?
Have I the courage to change today?
我今日有改變的勇氣嗎?

You’re not alone in all this
你並不是孤身一人
You’re not alone I promise
我保證,你並不孤單
Standing together we can do anything
我們攜手,可以做到任何事情

World, you’re not alone in all this
世界,你並不是孤身一人
You’re not alone I promise
我保證,你並不孤單
Standing together we can do anything
我們攜手,可以做到任何事情

---後話---

我真的好愛 Sia 的聲音嗚嗚嗚
真的好好聽Q__Q

---資訊欄---

新版部落格首頁
FB 粉專請按這裡
IG 請按這裡 (@MeliceHerWorld)

Sia 的其他作品在這裡~
Sia - Together

Sia - Saved My Life
David Guetta, Sia – Let’s Love
Sia - Courage To Change
Sia – Hey Boy
Sia, David Guetta - Floating Through Space
Sia - Music
Sia - Eye to Eye
Sia ft. Labrinth - Oblivion

Sia - Play Dumb
Sia - 1+1
Sia - Beautiful Things Can Happen
Sia - Lie to Me

Sia - Miracle

arrow
arrow
    全站熱搜

    Melice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()