繼我很愛的 July 之後,Noah Cyrus 再次以月分為名推出了 Dear August (笑)
聽久了 Noah Cyrus 的歌以後真的越來越喜歡她~並沒有過多的炫技、華麗的伴奏,但就是有一種很赤誠地唱出內心的感覺Q__Q
雖然家人都是有名的音樂人(想想 Miley Cyrus 和  Billy Ray Cyrus XD),但 Noah 也走出了充滿自己特色的歌路!

Slowly
緩慢
Why's the morning come so slowly
為何早晨在我孤身一人的
When I got no one to hold me through the dark?
黑暗裡總是來的特別緩慢

Patient
耐心
They tell me that love is patient
他們跟我說愛是恆久忍耐
But it never wants to wait on my drunk heart
但愛從不想等待我那喝醉的心

So I take all of my, all of my, all of my
所以我帶上我所有、所有
Wasted love
被浪費的愛
And turn it into wine, into wine, into wine
把他們換成我杯子裡的
In my cup
酒、酒、酒

Oh, dear August
噢,親愛的八月
Tell me that there's light
告訴我在沒有星星的夜晚
At the end of all this starless night
盡頭也會出現光亮

Dear August
親愛的八月
Please don't let me fall
拜託別讓我墜落
'Cause I don't know
因為我不知道
Where this road is headed anymore
這條路會走去哪裡

Fading
消逝
Now the summer heat is fading
現在夏日的炎熱正在消逝
I spend every evening praying for the dawn
我花上每個傍晚為破曉祈禱

Save me
拯救我
Looking for someone to save me
期待著有人會來拯救我
Give me everything you gave me but your scorn
除了輕蔑以外給我一切吧

So I take all of my, all of my, all of my
所以我帶上我所有、所有
Wasted love
被浪費的愛
And turn it into wine, into wine, into wine
把他們換成我杯子裡的
In my cup
酒、酒、酒

Whoa, dear August
Tell me that there's light
At the end of all this starless night

Dear August
親愛的八月
Tell me that there's light
告訴我在沒有星星的夜晚
At the end of all this starless night
盡頭也會出現光亮

Oh, dear August
噢,親愛的八月
Oh no, oh August
噢不,噢,八月
Oh no, no, dear August
噢不,噢,親愛的八月
Oh no, oh, August
噢不,噢,八月

Dear August
親愛的八月
Tell me that there's light
告訴我在沒有星星的夜晚
At the end of all this starless night
盡頭也會出現光亮

Dear August
親愛的八月
Please don't let me fall
拜託別讓我墜落
'Cause I don't know
因為我不知道
Where this road is headed anymore
這條路會走去哪裡

---資訊欄---

新版部落格首頁
FB 粉專請按這裡
IG 請按這裡 (@MeliceHerWorld)

Noah Cyrus 的其他歌曲:
Demi Lovato, Noah Cyrus - Easy

PJ Harding 的其他作品:
PJ Harding, Noah Cyrus - The Worst Of You

arrow
arrow
    全站熱搜

    Melice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()