Julia Michaels 這次新歌走一個悠悠抒情路線,輕柔地唱出她覺得愛情是一個奇怪的事情
腦粉如我必須說還是比較喜歡她上一張專輯的歌路Q 只是依然期待她之後的作品!

Tattoos on my arm
我手上的刺青
Still scared of forever
依然害怕永遠
Keep my ex's letters
留著我前任的情書
In the third door of my dresser
在我梳妝台的第三層
First one hit me hard
第一次特別深刻
Second was a feather
第二任像個羽毛
Playing operation
試著運作
Tryna put me back together
試著讓我自己回到正軌


Closed off and exposed
被關上又暴露出來
Salty and I'm seared
我感到焦灼
Naked in my clothes, yeah
在我衣服底下赤身裸體


Love is weird
愛很奇怪
Don't know how I wound up here
不知道我怎麼會在這裡受傷
Love is weird
愛很奇怪
It shows up and disappears
它出現又消失
Love is strange for some
愛對一些人來說很奇怪
It ranges from making love to tears
它涵蓋了上床到眼淚
Now we're here, love is weird
現在我們在這裡,愛很奇怪
Oh, oh, oh, oh


People in my past
我過去出現的人們
Put 'em in a coffin
把他們送進棺材
Laid 'em all to rest
讓他們長眠
But I still think about 'em often
但我依然會想起他們
We were on our toes
我們小心翼翼
Tryna make a good impression
試著留下好印象
Now we're kissin' under lampposts
現在我們在路燈下親吻
And we're asking deeper questions
現在我們問著更深層的問題


Closed off and exposed
被關上又暴露出來
Salty and I'm seared
我感到焦灼
Naked in my clothes, yeah
在我衣服底下赤身裸體


Love is weird
愛很奇怪
Don't know how I wound up here
不知道我怎麼會在這裡受傷
Love is weird
愛很奇怪
It shows up and disappears
它出現又消失
Love is strange for some
愛對一些人來說很奇怪
It ranges from making love to tears
它涵蓋了上床到眼淚
Now we're here, love is weird
現在我們在這裡,愛很奇怪

---資訊欄---

新版部落格首頁
FB 粉專請按這裡
IG 請按這裡 (@MeliceHerWorld)

Julia Michaels 的其他作品在這邊~
JP Saxe & Julia Michaels - Kissin' In The Cold
Julia Michaels - All Your Exes
JP Saxe ft. Julia Michaels - If The World Was Ending

Julia Michaels - All Your Exes
Julia Michaels - Lie Like This
Julia Michaels - Love Is Weird
Julia Michaels - Wrapped Around
Julia Michaels - Pessimist

arrow
arrow
    全站熱搜

    Melice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()