ZAYN 新專輯 Nobody Is Listening 中收錄的一首歌 Unfuckwitable
就我貧乏的知識裡這好像不是真的一個詞(如果錯了請糾正我XD),但表達的意思應該就是他不是能被亂來的~

I'm unfuckwitable
我不是可以被亂搞的
In a world of my own
在我自己的世界裡
That’s why my shoulder's so cold
那就是為什麼我的肩膀如此冰冷
I'm unfuckwitable
我不是可以被亂搞的


So tired of fake friends and fake love, you know
厭倦了假朋友假愛情,你知道
No time for no lie and I’m here to show
沒有時間搞欺騙,我來這裡是要展現
I found a way higher
我更高一道
Me is all I need to be inspired
我自己就是我唯一靈感
My vibe and my life are all my design
我的調調和我人生都是我的設計
Your sentiment's irrelevant, 'cause I get down and up again
你的觀點與我無關,因為我跌倒後總是再次站起來
'Cause I had the time of my life
我把握我自己的時間

 

I'm unfuckwitable
我不是可以被亂搞的
In a world of my own
在我自己的世界裡
That’s why my shoulder's so cold
那就是為什麼我的肩膀如此冰冷
I'm unfuckwitable
我不是可以被亂搞的


Can’t nobody take me home
沒有人能帶我回家
Yeah, I’m worth my weight in gold
我有黃金一般的價值
Forget whatever you've been told
忘記你曾被告訴的一切
I am unfuckwitable, unfuckwitable
我不是你能亂搞的,我不會被忽悠
They all said I wouldn’t do shit
他們說我不做鳥事
Now they all about my new shit
現在他們全都迷上我新搞的事
Thinkin' we were always cool, when
以為我們總是很酷
I was never even all on your mind
當時我甚至不被你放在心上
Happens all the time
隨時都在發生
You probably thought I couldn't turn water to wine
你或許以為我不會把水換成酒
Water to wine
水到酒
It happens all the time
總是在發生


I'm unfuckwitable
我不是可以被亂搞的
In a world of my own
在我自己的世界裡
That’s why my shoulder's so cold
那就是為什麼我的肩膀如此冰冷
I'm unfuckwitable
我不是可以被亂搞的

---資訊欄---

新版部落格首頁
FB 粉專請按這裡
IG 請按這裡 (@MeliceHerWorld)

同張專輯 Nobody Is Listening 的其他歌曲中文翻譯在這邊~
ZAYN - Better
ZAYN - Vibez
ZAYN - River Road
ZAYN - Calamity
ZAYN - Outside
ZAYN ft. Syd - When Love's Around

ZAYN - Connexion
ZAYN - Unfuckwitable
ZAYN ft. Devlin - Windowsill
ZAYN - Tightrope
ZAYN - Sweat

ZAYN 的其他作品:
Ingrid Michaelson, ZAYN - To Begin Again

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Melice 的頭像
    Melice

    MeliceHerWorld

    Melice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()