Bebe Rexha 居然和 Doja Cat 合作啦~~~
是一首動感(?)又節奏感十足的歌!喜歡~~

Went from beautiful to ugly
從美麗到醜陋
Cuz insecurity told me you don’t love me
因為不安全感告訴我你不愛我
All it takes is a girl above me
這一切只需要一個在我之上的女孩
On your timeline to make me nothing
比我早還遇見你,讓我變得什麼都不是

This is me
這就是我
A woman in dichotomy 
一個一個矛盾的女人
I love me
我愛我自己
Until I don’t
直到我不愛

Baby I’m jealous
寶貝我很忌妒
Of the pictures that you like 
那些你按讚的照片
Baby I’m jealous
寶貝我很忌妒
Of the girls with lighter eyes 
那些有著明亮眼睛的女孩
Baby I’m jealous
寶貝我很忌妒
And I know that it ain’t right 
我知道這樣是不對的
But I’m jealous jealous
但我很忌妒
The jealous kind
忌妒的那種

I’m jelly jelly jelly jelly jelly on a plate 
我是盤子上的果凍
Sunnyside up I got egg on my face
只煎一面的荷包蛋在我臉上
Waste trainer for a tinier waist
想追求更纖細的腰身
But I can’t help if I like the way food taste
但我沒辦法抗拒我是否喜歡食物常起來的味道

This is me
這就是我
A woman in dichotomy 
一個一個矛盾的女人
I love me
我愛我自己
Until I don’t
直到我不愛
My apologies for looking at your history 
我為我執著於你的過去道歉
I’m trying to let it go
我試著要放手

Baby I’m jealous
寶貝我很忌妒
Of the pictures that you like 
那些你按讚的照片
Baby I’m jealous
寶貝我很忌妒
Of the girls with lighter eyes 
那些有著明亮眼睛的女孩
Baby I’m jealous
寶貝我很忌妒
And I know that it ain’t right 
我知道這樣是不對的
But I’m jealous jealous
但我很忌妒
The jealous kind
忌妒的那種

That chick can’t be that chick
這小妞不能是那小妞
Baby I’m a bad b*tch
寶貝我是個壞女人
If he feindin he’ll prolly get a catfish
如果他深入他或許會得到隻鯰魚
Keep him dreamin to pull up on a nap, sh*t 
讓他繼續夢想著
I don’t even be askin him who dat chick 
我甚至不必問他那小妞是誰
Uh huh who dat chick nah
那小妞是誰
That’s pitiful that’s so average why
這如此痛苦卻又如此普通,為什麼?
Some women want men and some girls want bwahs 
有些女人想要男人而有些女孩想要別的
Tell lies until they buggin they pants on fire
不停說謊直到他們褲子著火

I stole ya man
我偷了你的男人
He got freedom to chase what he likes
他有自由追求他喜歡的
I know ya mad
我知道你氣壞了
But he ain’t even worth none of ya time 
但他不值得你浪費時間
It’s such a drag
這真拖戲
I’m not being spiteful but he’s trash 
無惡意,但他是個垃圾
Won’t be the last
不可能長久
To let you know but he gon show you
只是讓你知道一下

Baby I’m jealous
寶貝我很忌妒
Of the pictures that you like 
那些你按讚的照片
Baby I’m jealous
寶貝我很忌妒
Of the girls with lighter eyes 
那些有著明亮眼睛的女孩
Baby I’m jealous
寶貝我很忌妒
And I know that it ain’t right 
我知道這樣是不對的
But I’m jealous jealous
但我很忌妒
The jealous kind
忌妒的那種

I’m jealous of her
我忌妒她
I need ya number 
我需要你的號碼
She doesn’t love ya 
她根本不愛你
Boy lemme show ya
男孩讓我秀給你

I’m jealous 
我好忌妒
I’m jealous 
我好忌妒
I’m jealous 
我好忌妒
I’m jealous 
我好忌妒
I’m jealous 
我好忌妒
I’m jealous 
我好忌妒

 

I’m jealous of her
我忌妒她
I need ya number 
我需要你的號碼
She doesn’t love ya 
她根本不愛你
Boy lemme show ya
男孩讓我秀給你

---資訊欄---

新版部落格首頁
FB 粉專請按這裡
IG 請按這裡 (@MeliceHerWorld)

Doja Cat 的其他歌曲在這邊:
Chloe x Halle ft. Doja Cat, City Girls & Mulatto - Do It
Ariana Grande, Doja Cat - Motive
Saweetie ft. Doja Cat - Best Friend
Doja Cat - Freak
Anne-Marie ft. Doja Cat - To Be Young
Doja Cat ft. Gucci Mane - Like That

Doja Cat - Streets

Bebe Rexha 的其他作品這邊走~
Bebe Rexha - Sacrifice

Bebe Rexha - Sabotage
Bebe Rexha ft. Travis Barker - Break My Heart Myself

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Melice 的頭像
    Melice

    MeliceHerWorld

    Melice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()