繼續 Kygo 的 Golden Hour 系列~
這首 How Would I Know 找來的歌手是倫敦的雙人組合 Oh Wonder
走一個輕柔空靈的放鬆感配上輕快跳躍的節奏

If it knocks you off your feet 如果它給你一個大驚喜
If the taste is bittersweet 如果那是種又苦又甜的滋味
If you cry yourself to sleep 如果你用哭泣讓自己入睡
If you find it hard to breathe 如果你發現你難以呼吸
If your heart is feeling sore 如果你的心覺得有點痠痛
But somehow you still want more 但不知道為什麼你還是想要更多
And you're slamming all the doors 你大力甩上所有的門
But it feels like love and war 但那感覺像愛和戰爭

Will we ever stay high 我們會永遠保持情緒高昂嗎?
Long enough to survive these lows? 足夠長久讓我們能度過那些低潮?
Would you give me a sign 你能給我個訊號嗎?
Should I stay or just let you go? 我該留下還是就這麼讓你走?
Tell me, how would I know? 告訴我,我怎麼會知道?
How would I know? 我怎麼會知道?

They say you'll feel it when it's right 他們說當這一切對了的時候你就會感覺到
It just gets dark before the light 這只是光線來臨前的黑暗
I know that we all make mistakes 我知道我們都會犯錯
But how many tears will it take? 但這需要付出多少眼淚?

Will we ever stay high 我們會永遠保持情緒高昂嗎?
Long enough to survive these lows? 足夠長久讓我們能度過那些低潮?
Would you give me a sign 你能給我個訊號嗎?
Should I stay or just let you go? 我該留下還是就這麼讓你走?
Tell me, how would I know? 告訴我,我怎麼會知道?
How would I know? 我怎麼會知道?
How would I know? 我怎麼會知道?
How would I know? 我怎麼會知道?
How would I know? 我怎麼會知道?
How would I know? 我怎麼會知道?
Or just let you go? 還是該就這麼讓你走?
Tell me, how would I know? 告訴我,我怎麼會知道?

---資訊欄---

新版部落格首頁
FB 粉專請按這裡
IG 請按這裡 (@MeliceHerWorld)

 

Kygo 同張專輯 Golden Hour 的其他歌幫大家附在底下囉~
Kygo, OneRepublic - Lose Somebody
Kygo, Valerie Broussard - The Truth
Kygo - Feels Like Forever w/ Jamie N Commons
Kygo - Beautiful w/ Sandro Cavazza
Kygo - To Die For w/ St. Lundi
Kygo - Broken Glass w/ Kim Petras

Kygo - Could You Love Me w/ Dreamlab
Kygo - Don't Give Up On Love w/ Sam Tinnesz
Kygo - Say You Will w/ Patrick Droney & Petey
Kygo - Follow w/ Joe Janiak
Kygo - Someday w/ Zac Brown
Kygo - Hurting w/ Rhys Lewis
Kygo - Only Us w/ Haux

Kygo 的其他歌曲:
Kygo, Tina Turner – What’s Love Got to Do with It

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 Melice 的頭像
    Melice

    MeliceHerWorld

    Melice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()